Achizitie publica - Accesorii de radioterapie
Detaliu pentru invitatia numarul 327702
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327702/25.05.2012
Denumire contract: Accesorii de radioterapie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii de radioterapie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor Accesorii de radioterapieSisteme de imobilizare si fixare pacienti (Sisteme de contentie) compus din: Masti de fixare cap pentru localizari ORLin 3 puncteMasti de fixare cap pentru localizari ORLin 5 puncteMasti de fixare pentru pelvisSuport mana deasupra capuluiSuport mana deasupra capului cu suport de cotPlaca din fire de carbon ce se pune dedesubt de plasa de tenisSuporturi pentru cap-gatSuport pentru piciorSuport pentru laba picioruluiBaia de apa pentru masti
II.1.6) CPV: 33151400-7 - Accesorii de radioterapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2600, 00 Ron(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00);
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator/furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular anexatIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatPentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatIn conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art art.69 ind.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.TTabel nominal cu persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, evaluarea si de finalizare a procedeului de atribuire a contractului de furnizare: 1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Sorin ROTOIU- presedinte in comisia de evaluare- Olga LINTU - membru in comisia de evaluare- Svetozar GARAI membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte: -Cezar PONTOS - membru de rezerva in comisia de evaluare- Ferenc VIKTOR membru de rezerva in comisia de evaluare-Bogdan RADU ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: -RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal-DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan-DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea-Aviz?Juridic-Rodica DEAC- Manager proiect HURO ? Edina MORVAY Persoane juridice romane: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoanejuridice straine: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitatea de indeplinireSe solicita dupa caz, completarea Formularului anexat cu partea din contract pe care, eventual, intentioneaza sa o subcontracteze.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initialeIn cazul in care nu exista subcontractanti acest formular se va copleta cu NU EXISTA SUBCONTRACTANTI, Modalitatea de indeplinireCerinta minima: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul anexat) pentru contracte de furnizarede produse similare derulate in decursul ultimilor 3 ani.Se solicita livrariefectuate in ultimii 3 ani a cel putin un contract de valoare minim130500, 00 lei fara TVA ? cel multtrei contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie minim 130500, 00 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si/sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, sau copii dupa contractele prezentate ca experienta similara. Contractele vor fi de natura similara cu produsele definite in caietul de sarcini.Se solicita prezentarea Listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, aceasta fiind cerinta de calificare prevazuta de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat on line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 11:06