Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Accesorii de sudura in procedeu electric si oxiacetilena


Detaliu pentru invitatia numarul 350168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 350168/09.07.2013
Denumire contract: Accesorii de sudura in procedeu electric si oxiacetilena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialE-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 10976687, Adresa: Str Trandafirilor nr. 21, Targu Mures, Telefon: 0365403675, Fax: 0365403693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Trandafirilor nr. 21, Targu Mures, Romania, cod postal: 540049, telefon: +40 365403691, fax: +40 365403693, persoana de contact: Birou Achizitii pentru Retea Gaz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Tg. Mures, P-ta Trandafirilor nr. 17 - persoana de contact: Gurghian Ana-Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii de sudura in procedeu electric si oxiacetilena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Accesorii de sudura in procedeu electric si oxiacetilena - conform Anexei 1
II.1.6) CPV: 44315100-2 - Accesorii de sudura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 178 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.171 lei. Echivalenta pt o gar.de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Conform L.346/2004, art.16 alin.(2) I.M.M.-urile pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie ? conform art. 86 din HGR nr.925/2006. Cont RO11BRDE270SV27540412700 pt lei deschis la BRD Tg-Mures si cont RO03BRDE270SV27666672700, Cod swift BRDEROBU pt euro deschis la BRD Tg-Mures. Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de particip.. Incadrarea in art 278^1 din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006. Modul de constituire - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formular nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta minima : completare formular 2A. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu a primit certificat constatator negativ conform art 181 lit c¹ din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 2B4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular nr.7A5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006. Persoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Frank Hajdinjak - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctLivioara Sujdea - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Codruta Schwartz; Maria Fisca; Dr. Calin Cristian; Ovidiu Romanti; Sorin Rosca; Pora Doru; Calin Blaga; Ana-Maria Gurghian; Suteu Alexandru; Beatrice Ogrean; Angela Vasile. Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator (cuprinzand info actuale/reale la data depunerii ofertei), in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic va furniza informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 264.267lei. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2: Impreuna cu oferta se vor depune descrieri si fotografii a produselor pentru demonstrarea autenticitatii, conf art. 188, alin.(1), lit. e) din OUG 34/2006., Cerinta 1: Experienta similara: Operatorul economic va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se solicita contract/contracte care sa confirme livrarea de produse similare pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata sa fie de minim 123.325 lei. Nota: Pentru calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Standarde de asigurare a calitatii - Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer