Achizitie publica - Accesorii de tevarie
Detaliu pentru invitatia numarul 327496
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327496/22.05.2012
Denumire contract: Accesorii de tevarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ SIRCOSS, Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, cod postal: 551129, Medias, jud. Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii de tevarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de accesorii de tevarie folosite la instalatiile de incalzire ale cladirilor si baracilor aflate in dotarea formatiilor de interventie de la sondele de gazele naturale.
II.1.6) CPV: 44167300-1 - Cotituri, profile T si accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 887.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este prevazut ptr. fiecare lot in parte in Anexa B - Loturi.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita prevazuta pentru depunereaofertelor.Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui pentru un lotsau ca suma a loturilor ofertate. Dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, conf. art.86, alin.6, din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.- Pentru aceasta procedura nu este aplicabila prevederea art.2781 din OUG nr.34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, acontractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (1), modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului- verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, de catre op. economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II.Art. 181Note: 1) Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de op. economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.2) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de op. economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.3)Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Gheorghiu Sorin, director SIRCOSS Medias;
- Andrea Nicolae, director tehnic;
- Popa Elena, presedinte comisie de evaluare;
- Melinescu Angela, membru comisie de evaluare;
- Catana Gabriel, membru comisie de evaluare;
- Rusu Dorin, membru comisie de evaluare.Se va completa Formularul 13A, de op. economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.4)Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.5)Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de achizitie se vor prezenta in original, conform art. 5, alin. 3 din Ordin 509/2011 al ANRMAP. 1. Certificat constatator, eliberat de ONRCNote: - Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea/furnizarea produselor solicitate prin prezenta doc. de atribuire;
- la solicitarea aut. contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: - Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.- in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati- ofertantul va prezenta cel putin un contract/document/proces-verbal de receptie onorat in ultimii trei ani, care sa confirme livrarea de produse similare. Nu se impune un nivel cantitativ sau valoric. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca direct din SEAP, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 15:28