Achizitie publica - ACCESORII PENTRU CABLURI
Detaliu pentru invitatia numarul 336733
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336733/05.10.2012
Denumire contract: ACCESORII PENTRU CABLURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +402 64205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FDEE Electrica Distributie TN, str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACCESORII PENTRU CABLURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Accesorii pentru cabluri
II.1.6) CPV: 44322000-3 - Accesorii pentru cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 319 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1990 lei (995 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 1, ? 370 lei (185 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 2, Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Aceasta garantie poate sa fie depusa pana la data deschiderii ofertelor, in favoarea autoritatii contractante. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Nota: restituirea garantiei de participare se face in baza cererii depuse de ofertant. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de furnizare si se constituie prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se constitue in confomitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, si va contine doar lit. a), c^1) si d).3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Observatie: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil Merdan - Dir. General, ec. Dora Fataceanu - Dir. Economic, ing. Constantin Buda Dir. Tehnic 110 kV, ing. Ladislau Reider ? Dir. Dezvoltare;Cons. Jur. Luminita Abrudan- Serv. Juridic, ing. Ada Pintican - Sef Serviciu Achizitii, ing. Lucian Popa ? Serv. Achizitii;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP, formularul A2 din Sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor axigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;Nota: Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata?.7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de depunereaofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2. Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prin prezentarea de minim un contract/cumul de contracte/comenzi onorate, incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani, avand ca obiect livrarea de produse similare. Dovada se va face prin prezentarea de copii dupa parti relevante din contract, cumul de contracte, comenzi si dupa recomandari, Declaratie privind capacitatea profesionala care contine: - informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, - asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, - nr. si pregatirea cadrelor de conducere si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului. Certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:06