Achizitie publica - ACCESORII PENTRU CATETER (BRANULE)
Detaliu pentru invitatia numarul 324918
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324918/24.04.2012
Denumire contract: ACCESORII PENTRU CATETER (BRANULE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: 0237625000/223 - 0237622257, Fax: 0237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACCESORII PENTRU CATETER (BRANULE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: BRANULE G18, G20 si G22.
II.1.6) CPV: 33141240-4 - Accesorii pentru cateter (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
94.64 lei (cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului).- Modul de constituire a garantiei de participare: - printr-un instrument de garantare (ex: scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa a contractului. Scrisoarea de garantie bancara se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante, Str. Cuza Voda, Nr. 50-52, Focsani pana la data si ora deschiderii ofertelor, precizate in invitatia de participare. Ordin de plata, in contul autoritatii contractante, cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani. Se va depune scanat in SEAP. Depunerea la casieria autoritatii contractante, in numerar, a sumei precizate mai sus. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Scrisoarea de garantie bancara va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de ACCESORII PENTRU CATETER (BRANULE), cod CPV 33141240-4, per. de valab. a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile. GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze acordul cadru si primul contractul subsecvent b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c)ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la semnarea contratului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la Licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Lista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteManager, Dr. Nicolae-Ioan MoiseDir. fin. contabil, Ec. Ionica PopescuDir. medical, Dr. Valentin OcheanSef Serv. Adm. si Achizitii, Ing. Viorel-Ioan Pisu Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului castigator ii se va cere sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoanele straine va trebui sa prezinte un document edificator care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 09:53