Achizitie publica - ACCESORII PENTRU COMPUTERE, RECHIZITE (HARTIE COPIATOR), PIESE PENTRU COMPUTERE, ECHIPAMENTE DEPANARE COMPONENTE IT SI MATERIALE CURATENIE
Detaliu pentru invitatia numarul 338983
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338983/07.11.2012
Denumire contract: ACCESORII PENTRU COMPUTERE, RECHIZITE (HARTIE COPIATOR), PIESE PENTRU COMPUTERE, ECHIPAMENTE DEPANARE COMPONENTE IT SI MATERIALE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: 0236491010, Fax: 0236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACCESORII PENTRU COMPUTERE, RECHIZITE (HARTIE COPIATOR), PIESE PENTRU COMPUTERE, ECHIPAMENTE DEPANARE COMPONENTE IT SI MATERIALE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente periferice pentru computere, piese si accesorii pentru computere, hartie pentru fotocopiatoare, echipamente depanare componente IT si materiale curatenie;
II.1.6) CPV: 30237200-1 - Accesorii pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 347.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Prin una din formele prevazute de art. 86 din HGR 925/2006 (virament bancar sau printr-un istrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; ordin de plata sau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului), pentru fiecare lot la care se depune oferta, obligatie prevazuta de art. 43ยน alin. (2) din OUG 34/2006, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP a documentelor originale privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei : DGFP : Lot 1 ? 145, 00 lei; Lot 2 ? 2611, 00 lei; Lot 3 ?305, 00 lei ; Lor 4 - 568, 00 lei ; Lot 5 ? 35, 00 lei ; Lot 6 ? 21, 00 lei ;
- garantia se va retine in cazul in urmatoarele cazuri (art. 87 alin. (1) lit. a), b) si c) din HGR 925/2006- ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de bun a executie in perioada de valabilitate s ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-in cazul in care oferta a fost stabilita castigatoare, iar ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;
- eliberarea garantiei de participare se va face in termen de 3 zile lucratoare, daca s-a transmis o solicitare in acest sens, dupa primirea comunicarii privind rezultatului procedurii de catre ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare sau dupa semnarea contractului de catre ofertantii ale caror oferte au fost declarate castigatoare; in cazul situatiilor de anulare a procedurii garantia se restituie cel mai tarziu in termen de 3 zile lucratoare dupa expirarea termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea- declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a IV a a documentatiei deatribuire;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului ? original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul ? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul localModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local ? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurentaModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010-completare formular prezentat in partea a IV a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a IV a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 6Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de intereseModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/2006 -completare formular prezentat in partea a IV a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Catalin Marian Grecu - Sef comp. Achizitii Publice; MirelaGazdoi- Sef birou Contabilitate Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Pentru persoane juridice : - certificat constatator de la O.N.R.C. ? cerinta minima - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 14:51