Achizitie publica - Accesorii pentru instrumente muzicale
Detaliu pentru invitatia numarul 346140
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346140/30.04.2013
Denumire contract: Accesorii pentru instrumente muzicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNECod fiscal: RO8296093, Adresa: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3031367, 3031222, 3031337, Fax: 3149944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, telefon: +40 213031484, fax: +40 213149944, persoana de contact: CONSTANTIN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Societatii Romane de Radiodifuziune, stra g-ral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public de radiodifuziune)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii pentru instrumente muzicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Accesorii pentru instrumente muzicale
II.1.6) CPV: 37320000-7 - Piese si accesorii pentru instrumente muzicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de Lot 1:720 lei; Lot 2:130 lei;Lot 3:200 lei; Lot 4:520 lei; Lot 5:400 lei;Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.De asemenea garantia de participare se poate constitui prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau prin depunere de numerar la casieria SRR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt. demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda ? cursul BNR valabil la data publicariiinvitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti pentru fiecare lot. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie respectand prevederilor art.90 alin.(1) - 13 din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului H si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: oDeclaratie privind eligibilitateaFormularul AoDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG 34/2006 Formularul BoDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul CoCertificat de participant la procedura cu oferta independenta Formularul DoDeclaratie pe propria raspundere conform prevederilor art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formularul EPersoanele cu functie de decizie al autoritatii contractante: Consiliul de Administratie al SRR, care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prinHotararea nr. 33 din 29.06.2010 a Parlamentului Romaniei.Membrii Consiliului de Administratie si ai Comitetului Director se regasesc pe site-ul institutiei www.srr.ro.Ovidiu Miculescu-Presedinte Director GeneralConstantin Puscas-Director Departament EconomicOltea Serban Parau-Director Directia Formatii MuzicaleElena Borcea-Contabil SefMariana Milan-Sef Serviciu JuridicCostina Gheorghiu-Sef Serviciu AchizitiioCertificatde atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).oCertificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si informatiile cuprinse in acest certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Acesta poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, pentru domeniul contractului ce se va incheia, sa fie de cel putin: Lot 1 ? 72.400 leiLot 2 ? 13.332 leiLot 3 ? 21.088 leiLot 4 ? 52.700 leiLot 5 ? 40.480 lei(2010, 2011, 2012)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNRaferent fiecarui an in parte.Curs mediu BNR 2010:1 Euro=4, 2099 RonCurs mediu BNR 2011:1 Euro=4, 2379 RonCurs mediu BNR 2012:1 Euro=4, 4560 Ron-completare si prezentare Formular IPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a livrat produse similare in baza a cel putin un contract in valoare de minimum: Lot 1 ? 36.200 leiLot 2 ? 6.666 leiLot 3 ? 10.544 leiLot 4 ? 26.350 leiLot 5 ? 20.240 leiLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 13:40