Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Accesorii tehnica de calcul,birotica si aparat foto digital-ETH.


Detaliu pentru invitatia numarul 337570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 337570/17.10.2012
Denumire contract: Accesorii tehnica de calcul, birotica si aparat foto digital-ETH.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683/1121/1277, fax: +40 232237627, persoana de contact: administrator sef facultate ing.Camelia Nistor, Facultatea de Inginerie Electrica, Energetica si Informatica Aplicata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Facultatii de Inginerie Electrica, Energetica si Informatica Aplicata, cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 23, Imobil ETH, et.2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii tehnica de calcul, birotica si aparat foto digital-ETH.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 ? Birotica; LOT 2 ? Birotica; LOT 3 ? Birotica; LOT 3 ? Accesorii tehnica de calcul; LOT 5 ? Aparat foto digital.
II.1.6) CPV: 30233132-5 - Unitati de hard disk (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte: LOT1=42 lei; LOT2=77 lei; LOT3=28 lei; LOT4=111 lei ;LOT5=29 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi;
- depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr.67, imobil T, parter;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar al Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.2.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006.3.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Cerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente: - in luna anterioara deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este dupa data de 25 ale lunii;
- cu doua luni anterioare deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este inainte de data de 25 ale lunii.c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta .Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69, indice 1, din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. ION GIURMA, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru CONDREA, Director economic Ec. Mariana CRIVOI, Decan ? Prof Dr. Ing. Marcel ISTRATE, Administrator sef-Ing. Camelia NISTOR, Comisia de intocmire si verificare a documentatiei / Comisia de evaluare a ofertelor: Prof. univ. dr. ing. Valeriu DAVID, Prof. univ. dr. ing. Gheorghe LIVINT, Conf.univ.dr.ing. Marian POBORONIUC, Conf.univ.dr.ing. Mihaela CLEJU, Asist. dr. ing. Ciprian STEFAN, Ing. Ionut NICA.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al respectivului operator economic.Modalitatea de indeplinire: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) documentul sa fie emis cu maxim 60 zile inainte de data depunerii ofertelor.Nu se solicita ca acest certificat sa aiba o perioada de valabilitate;c) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista cuprinzand subcontractantii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer