Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ace pentru acces intraosos adult si copil


Detaliu pentru invitatia numarul 339907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 339907/22.11.2012
Denumire contract: Ace pentru acces intraosos adult si copil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ace pentru acces intraosos adult si copil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. crt. Denumire lot/produs UM cantitate minima pe 8 lunicantitate maxima pe 8 luni1 ACE PT ACCES INTRAOSOS ADULT 15 G 1.8 MM/25 MMCUCONECTOR BUC 10 1602 ACE PT ACCES INTRAOSOS COPIL 15G 1.8 MM/15 MM CU CONECTOR BUC 10 240
II.1.6) CPV: 33141320-9 - Ace medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1.760, 00 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data depunerii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.Modalitati de retinerea garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1)).a)in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana cel tarziu la data depunerii ofertei, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa constestatia de catre CNSC, ca fiind nefondata, va fi calculata pentru fiecare lot in parte, conform art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.? Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);
-declaratie cu privire la neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B);
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1);
-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG34/2006(formular 12C).Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager, Dr.Carp Gheorghe-Director financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel-Director medical, Dr. Daina Lucia-Medic Sef Upu-Smurd, Dr. Borcea Hadrian-Sef SAPCA, Ec. Iurcov BogdanComisia de evaluare: -Farmacist Neamtu Corina-Ec. Iurcov Bogdan-Ec. Bibart Cosmin-Ec. Popovici Ioana Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (datele din ORC sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii.In cazul ofertantului clasat pe locul I dintre ofertele admisibile, care a prezentat Certificatul ORC in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea Certificatului ORC in original sau copie legalizata, pentru conformitate.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita a depunerii ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul. (in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale ).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Curs BNR: 31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la datalimita a depunerii ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data depunerii ofertei aferenta procedurii.(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale)., - Operatorul economic va prezenta cate o mostra cu titlu gratuit, pentru fiecareprodus solicitat, respectiv ofertat, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitiei. Mostrele vor fi depuse la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea, Str. Republicii, nr. 37, etaj 4, Secretariat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer