Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ace vacutainer verzi 21G*1 ½


Detaliu pentru invitatia numarul 356197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 356197/29.11.2013
Denumire contract: Ace vacutainer verzi 21G*1 ½
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ace vacutainer verzi 21G*1 ½
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Ace vacutainer verzi 21G*1 ½, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000 - 36, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 719, 00 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180 -Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Art. 181 -Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.Prezentarea Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Formular 5Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin - Membru titular CA, Mihalcea Lucean - Membru titular CA, Deju Maria - Membru supleant CA, Sandu Viorica - Membru titular CA, Gasparoti Carmen - Membru supleant CA, Boldea Valentin - Membru titular CA, Petre Mihaela-Aurelia -Membru supleant CA, Matei Madalina-Nicoleta ? Membru titular CA, Botezatu Dan-Membru supleant CA, Cristea Dumitru-Membru titular CA, Lefter Mihaela-Membru supleant CA, Artimof Daniela-Membru titular CA, Bujoreanu Constanta-Membru supleant CA, Debita Mihaela -Manager, Firescu Dorel-Director medical, Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Domniteanu Viorica-Director de ingrijiri, Calin Mihaela -presedinte comisie evaluare- economist, Nicolau Alina-membru comisie evaluare ? sef serviciu tehnic ad-tiv, Huzum Carmen? membru comisie evaluare ? asistenata sefa Laborator Clinic, Tutunaru Dana ? membru comisie evaluare ? Medic Sef Laborator Clinic, Marin Mirela Alina? membru comisie evaluare ? jurist, Velcu Violeta-Iuliana ? membru rezerva comisie evaluare ? jurist Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc i se vasolicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Aviz de functionare emis de MS sau echivalent, conform Legii 95/2006. Documente edificatoare care dovedesc o forma deinregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traduerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Mostra, conform art. 188, alin. 1 lit. e. din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireMostra, conform art. 188, alin. 1 lit. e. din OUG nr. 34/2006. Se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a documentelor. Mostraeste cu titlu gratuit si va avea caracteristicilesolicitate in caietul de sarcini, urmanad ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului., Cerinta nr. 1Aviz/buletin de testare /analiza, certificate sau alte documenteemise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselorModalitatea de indeplinire: Prezentarea unui certificat/document/ aviz /buletin de testare/analiza privind conformitatea produselor (ex. Declaratie de conformitate, declaratie marcaj CE) Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acredidate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinire: Prezentarea documentului/certificatului, probe dau dovezi (conform art.193 din OUG 34/2006) pentru un obiect relevant in raport cu obiectul procedurii, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent ? in copie insotit de traducerea legalizata in limba romana (daca este cazul).Nota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer