Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHITITIE VEHICUL DE TEREN


Detaliu pentru invitatia numarul 343618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ALEXSAL PREST SA
Numar invitatie: 343618/08.03.2013
Denumire contract: ACHITITIE VEHICUL DE TEREN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialALEXSAL PREST SACod fiscal: RO 27259210, Adresa: Str. Ion Creanga, nr. 57, (Zona modern), bl.G parter, Alexandria, Telefon: 0247315734, Fax: 0247315729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Creanga, nr. 57, (Zona modern), bl.G parter, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247315734, fax: +40 247315729, persoana de contact: Lenuta Guruianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Creanga, nr. 57, (Zona modern), bl.G parter, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247315734, fax: +40 247315729, persoana de contact: Lenuta Guruianu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (colectare deseuri nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHITITIE VEHICUL DE TEREN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia se va realiza printr-un contract de furnizare VEHICUL DE TEREN, conform configuratiei tehnice.
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2980 lei sau echivalentul in euro la cursul BNR la data publicarii invitatiei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare la licitatie 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme :1. Virament bancar in contul RO73RNCB0245117400240001 deschis la BCR Alexandria. Cod de inregistrare fiscala RO27259210.2. Instrument de garantare emis in condiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire.3. Scrisoare de garantie bancara in favoarea in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului Anexa 16 si se va prezenta in original.4. Numerar la caseria SC Alexsal Prest SA Alexandria, chitanta se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea viitoruluicontract, fara TVA.Modul de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducei cu 50 %.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta 34/2006? Anexa nr.9 ? cerinta obligatorie.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006.- Anexa nr.10 ? cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), lit c1) si lit d) din OUG nr.34/2006, prezentata si de terti, daca este cazul.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre Bugetul de stat (formulare tip emise de autoritatile competente) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, original/copie legalizata/copie conform cu originalul ? cerinta obligatorie.- Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre Bugetul local (formulare tip emise de autoritatile competente) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, original/copie legalizata/copie conform cu originalul ? cerinta obligatorie.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare formular nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 ? completare formular nr.6Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - D-l Dinca Daniel, director general- D-na Mitrana Liliana, contabil sef, presedinte comisie- D-l Matei Ionel, membru- D-na Doica Florica, membru- D-na Martin Ionica Vali Sonia, membru- Guruianu Lenuta, membru secretar Pentru persoane juridice/fizice romane : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie conform cu originalul ? cerinta obligatorie.Pentru persoane juridice/fizice straine : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana ? cerinta obligatorie.- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni, original ? cerinta obligatorie.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de autoritati competente, copie, conditie obligatorie; Fisa de informatii generale ale societatii, original, conditie obligatorie : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului inmultit cu 2, respectiv 298000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cerinta obligatorieExperienta similara, cerinta obligatorieDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, cerinta obligatorie. Certificat emis de organismele independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform SR EN ISO-9001-2001 sau echivalent ? cerinta obligatorieStandarde de asigurare a protectiei mediului ? nesolicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer