Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiz. diverse produse alimentare la spitalul Mun. Turda


Detaliu pentru invitatia numarul 330392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Turda
Numar invitatie: 330392/25.06.2012
Denumire contract: Achiz. diverse produse alimentare la spitalul Mun. Turda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal TurdaCod fiscal: 4287971, Adresa: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Telefon: 0264/312420, Fax: 0264/311578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Romania, cod postal: 401103, telefon: +40 264312420, fax: +40 264311578, persoana de contact: VLAD VELIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Mun. Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16, jud. Cluj, Serv Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiz. diverse produse alimentare la spitalul Mun. Turda
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiz. diverse produse alimentare la spitalul Mun. TurdaValoarea minima pana la data de 31.12.2012 este de 76.563, 18 lei, iar valoarea maxima prin aplicarea art.6 din HG 925/ 2006 este de 127.605, 30 lei.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 605.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art. 43^1/oug34/2006, modif. prin L279/2011, gar de partic se constit. astfel: lot 1- pesmet- 3, 37 lei; lot 2- biscuiti- 40, 32 lei; lot 3- zahar vanilat: 2, 04 lei; marar: 2, 52 lei; tarhon: 3, 77 lei; piper macinat: 9, 57 lei; boia de ardei: 4, 76 lei; foi dafin: 4, 56 lei; vegeta: 2, 13 lei.Per de valab. a gar. de partic este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Gar se constit prin scris de gar bancara in favoarea Spi. Mun. Turda, oblig. in original, Op in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, plata sumei la casieria aut contr, polita de asig de la o societ de asig. Se vor atasa in exteriorul plicului cu oferte. in cazul aplic. art. 278 ^1 / oug 34/ 2006, val. retinuta va fi suma gar de partic, a loturilor pt. care a fost depusa contest, conf. art. 278^ 1 lit.a)
Garantie de buna executie
gar de buna exec 5% din val. tot a contr.fara TVA. Se constit.: scris de gar bancara, instr. de garantare emis de o societ de asig sau depozit colat. Gar de buna exec se constit in 15 zile de la semnarea contr. Conf. art. 90 din HG 925/2006, aut contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.buna exec, oricand pe parcursul indepl. contr., in limita prej. creat, in cazul in acre contrac. nu isi indepl. oblig. contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec, aut contr. are oblig de a notifica pretentia contractant precizand oblig care nu nau fost respectate.Aut. contr. are oblog de a elib./ rest gar de buna exec in max 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contract si/ sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana in acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Decl. pe proprie rasp. privind neinc. in dispoz. art. 180 din OUG 34/ 2006, APROBATA CU MODOF SI COMPL. ULTERIOARE- formular 4;2)Decl. pe proprie raspundere priv. nein in dispoz. art 181/ OUG 34/ 2006, APROBATA CU MODOF SI COMPL. ULTERIOARE- formular 3;3) Certif. de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datoruii la Bugetul Local.Acest certif. va fi emis de primaria din raza careia apartin ofertantii. ofertantul va prezenta certif. de atestare fiscala din care sa reiasa ca nu au datorii fata de Bugetul Loxcal si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certif. de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie " conform cu originalul " semnata si stam pilata de ofertant.4) Certif. privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Admninistrare Fiscala. Ofertantul va prezenta certif privind plata oblig. catre Bugetul general consolidat al Statului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantii nu au datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certif. privind plata oblig. catre bugetul general consolidat al statului trebuie deps in original, copie legalizata sau copie " conf. cu orginalul", semnata si stampilata de ofertant.5) Certif. de participare cu oferta independenta, conf. Ordinului ANRMAP nr. 314/ 2010privind punerea in aplicarea certif. de participare la licitatii cu oferta independenta- formular nr. 9;Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Bica Antonica Georgeta- ManagerEc. Rad Elena- Dir. Fin-cont.Ec. Rus Virginia- Sef Serv.ATEc. Vlad Velia- economist Serv ATAs. pr. Diet. Fertea Melania- asistent diet. bloc alimentar 1) Certif. constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, eliberat in baza: -Legii 26/ 1990 republicata privind Registru Comertului, cu toate modif. si compl. ulterioare- legea 31/ 1990 republicata privind societatile comerciale, cu modif. si compl. ulterioareAcest certif. trebuie eliberat cu maxim 30 de zile dela data limita de depunere a ofertelor. Acest certif. trebuie depus in original, copie legalizata sau copie " conf cu originalul", semnata si stampilata de ofertant.2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/ 2006 cu toate modif. si compl. ulterioare prin Legea 279/ 2011, cu modif. si compl. ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul; 2)Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani. cerinta 2) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la mijloacele de transport cu care se face livrarea de produse. cerinta 3)Se vor solicita furnizarea in mod obligatoriu de mostre(gratuit).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer