Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiz neces supl pt amenajarea optima a spatiului viitorului sediu al Biroului SIRENE operational


Detaliu pentru invitatia numarul 241400
Autoritate contractanta
Ministerul Finantelor Publice
Cod de identificare fiscala: 4221306
Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti
Telefon: 319.97.59 int 2491/2344
Fax: 319.98.62
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achiz neces supl pt amenajarea optima a spatiului viitorului sediu al Biroului SIRENE operational
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39717200-3 - Aparate de aer conditionat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia necesarului suplimentar pentru amenajarea optima a spatiului viitorului sediu al Biroului SIRENE operational, conform Anexei I Caiet de Sarcini / Anexa IA Specificatii tehnice.Valoarea estimata a contractului este 45.000 euro fara TVA: LOT 1:20.000 EuroLOT 2:5.000 EuroLOT 3:20.000 Euro.Valoarea in RON are caracter informativ, oferta financiara va fi prezentata obligatoriu in EURO. Ofertele prezentate in RON vor fi respinse.Coduri CPV: 39717200-3 ? Aparate aer conditionat39531310-9 ? Mocheta39132000-6 ? Sisteme de arhivare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.02.2010 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Finantelor Publice - Oficiul de Plati si Contractare PHARE , Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, cod postal: 030669, Bucuresti, in atentia Ana Visinescu, Responsabil proiect
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oficiul de Plati si Contractare PHARE - Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, cod postal: 030669, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 185, 278.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Fisei de date a achizitiei: - Situatia personala a operatorului economic;
- Capacitatea economico-financiara;
- Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Este pusa la dispozitia operatorilor economici gratuit, fiind publicata in SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro / Sectiunea cereri de oferta / Invitatii de participare / ?Documentatie si clarificari?
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer