Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiz. prod. lactate la Spitalul Mun. Turda pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 330737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Turda
Numar invitatie: 330737/29.06.2012
Denumire contract: Achiz. prod. lactate la Spitalul Mun. Turda pentru anul2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal TurdaCod fiscal: 4287971, Adresa: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Telefon: 0264/312420, Fax: 0264/311578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Romania, cod postal: 401103, telefon: +40 264312420, fax: +40 264311578, persoana de contact: Ec. Vlad Velia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Turda, Loc. Turda, jud. Cluj, str. Andrei Muresanu nr. 12-16- secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiz. prod. lactate la Spitalul Mun. Turda pentru anul2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiz. prod. lactate la Spitalul Mun. Turdain intervalul minim de 114534.70 lei ( pana la data de 31.12.2012) si maxim 196345.20 lei ( pana la data de 30.04.2013).
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 345.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potr.art.43^1/OUG 34/ 2006 modif.prin L. 279/2011, gar.de partic.este oblig si se constituie astfel: - lotul nr. 1- lapte pasteurizat- 246 lei; lotul nr. 2- smantana- 55 lei; lotul nr. 3- unt 200 g- 137 lei; lotul nr. 4- branza topita 8/8- 58 lei; lotul nr. 5- branza telemea- 312 lei; lotul nr. 6- branza proaspata de vaca- 230 lei; lotul 7- iaurt natural 200 g- 109 lei.Per de valab agar de partic.este de 90 de zile de la data lim. de dep.a of.Gar se constit prin: scrisoare de gar. bancara in favoarea Spitalului Mun. Turda, obligatoriu in original, OP in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, plata sumei la casieria aut.contr, polita de asig de la o societ.de asig. Se vor atasa in exteriorul plicului cu oferte.In cazul aplicarii art. 278^1 din OUG 34/ 2006, valoarea retinuta va fi suma garantiilor de participare, a loturilor pentru care a fost depusa contestatie, conf. art. 278^1 lit.a).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie :5 % din valoarea totala a contractuluifara TVA. Se constit.prin scris.de gar.bancara, instr.de garantare emis de o societ.de asig sau depozit colat.Gar.de buna exec se constit.in 15 zile de la semnarea contactului.Conform art. 90 din HG 925/2006, aut contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractant.nu isi indepl.oblig contractuale. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec aut contract are oblig de a notifica pretentia contractant, precizand oblig care nu au fost respectate.Aut contract are oblig de a elib/restit gar de buna exec in max 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contract si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: cerinta 1)Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG. 34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioare- formular nr. 4cerinta 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG.34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioare- formular nr. 3cerinta 3)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din raza careia apartin ofertantii.Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reaiasa ca nu au datorii fata de bugetul local si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta.Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.cerinta 4)4) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantii nu au datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.cerinta 5)5) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- formular nr. 96)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 (evitarea conflictului de intrese) din OUG 34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioareprin Legea 279/2011 cu modificarile si completarile ulterioareAcest certificat trebuie eliberat inainte cu maxim 30 de zile la data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Bica Antonica Georgeta- Manager- Ec. Rad Elena- Dir. Fin-contabil- Ec. Rus Virginia- Sef Serv. A.T.- As. Diet. Fertea Melania-asistent dietetician la blocul alimentar- Ec. Vlad Velia- economist in cadrul Comp. achizitii cerinta 1)1) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, eliberat in baza: -Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Legea nr. 31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul;2)Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1)Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.cerinta 2) Declaratie referitoare laechipamentele tehnice si la mijloacele de transport cu care se face livrarea de produse.cerinta 3)Se vor solicita furnizarea in mod obligatoriu de mostre(gratuit).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer