Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiz. sistem de chirurgie laparoscopica la Spitalul Mun. Turda, jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 326199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Turda
Numar invitatie: 326199/09.05.2012
Denumire contract: Achiz. sistem de chirurgie laparoscopica la Spitalul Mun. Turda, jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal TurdaCod fiscal: 4287971, Adresa: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Telefon: 0264/312420, Fax: 0264/311578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, loc. Turda, Turda, Romania, cod postal: 401103, telefon: +40 264312420, fax: +40 264311578, persoana de contact: Sorin Belu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL TURDA, STR. ANDREI MURESANU NR. 12-16, LOC. TURDA, JUD. CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiz. sistem de chirurgie laparoscopica la Spitalul Mun. Turda, jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achiz. aparat de endoscopie si de endochirurgie la Spitalul Mun. Turda, jud. Cluj
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art. 43^1 din OUG 34/2006 modificat prin Legea 279/ 2011, garantia de participare este obligatorie.Garantia de participare in suma de 1339 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aceasta garantie se constituie sub forma scrisorii de garantie bancara, ordin de plata in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, plata sumei in cauza la casieria autoritatii contractante sau polita de asigurare emisa deo societate de asigurare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.3) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care candid./ofert.depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contr.va retine din gar.de particip.suma calculata conform preved.art. 278^1, alin (1), din OUG nr.34/2006 cu modif.si compl.ulter. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la gar.de particip. Grupul format excl.din oper.ec.in categ.IMM, pers.jurid.romane ori straine care depun oferta comuna, benef.de aceeasi reducere a gar.de particip. Ofertele neinsotite de dovada constit.gar.de particip.vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec 5 % din val tot a contr fara TVA.Se constituie prin scrisoare de gar bancara , instr de garantare emis de o societ de asigsau depozit colat.Gar de buna exec se constit in 15 zile de la semnarea contractului.Conform art. 90 din HG 925/2006, aut contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractant.nu isi indepl.oblig contractuale. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec aut contract are oblig de a notifica pretentia contractant, precizand oblig care nu au fost respectate.Aut contract are oblig de a elib/restit gar de buna exec in max 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contract si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG. 34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr. 42) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG.34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioare- formular nr. 33) Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din raza careia apartin ofertantii.-Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reaiasa ca nu au datorii fata de bugetul local si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.4) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala. -Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa faptul ca ofertantii nu au datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.5) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.-formular nr. 96) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 (evitarea conflictului de intrese) din OUG 34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioareprin Legea 279/2011 cu modificarile si completarile ulterioare- Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Bica Antonica ?Manager- Ec. Rad Elena- Dir. Fin-contabil- Ec. Rus Virginia- Sef Serv. A.T.- Dr. Martinovici Lucian- Sef sectie chirurgie- Tehn. Stoica Ioan-tehnician ap. med.- Ec. Vlad Velia- economist in cadrul serv. achizitii Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului va fi eliberat in baza: -Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Legea nr. 31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare.-Eliberat inainte cu maxim 30 de zile la data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant.2)Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, conform Legii nr. 176/ 2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii ( daca produsul ofertat este incadrat ca dispozitiv medical).Certificatul constator emis de ONRC va fi depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Bilantul contabil la 30.06.20112)Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani2) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la mijloacele de transport cu care se face livrarea.3) Prezentarea de copii de pe parti relevante de pe cel putin un contract cu obiect similar in valoare de cel putin 133871 lei. - Se solicita ISO 9001 /2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer