Achizitie publica - Achiz.dotari si echipamente pt.pr.Ambulatoriul integrat al Spit. Clinic de Urgente Sf.Spiridon Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 307521
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Achiz.dotari si echipamente pt.pr.Ambulatoriul integrat al Spit. Clinic de Urgente Sf.Spiridon Iasi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33162100-4 - Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de furnizare dotari si echipamente in cadrul proiectului Ambulatoriul Integrat al Spitalului clinic judetean de urgenta , ,Sf. Spiridon? Iasi ? Punct de lucrudin str. General Berthelot nr.2? cod SMIS 3396
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.08.2011 09:41)
Data publicarii: 01.08.2011 12:17
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 56, 562 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.neîncadr.în sit.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certif.atest.fisc.BS; Certif.atest.fisc.BL;Certif.atest.fisc.CJ;Declar.priv.calit.de part.la proc.; Fisa entit.leg; Certif. constat. elib. de ORC;Certif. de înregist. emis de ORC; Inf. gener. cifra de afaceri pe ult.3ani; Decl.ef.medii anuale ale personalului angaj.in ult.3 ani;Lista personalului responsabil ? ?cheie?; Lista princ.livrari in ult.3ani; Cel putin 1 contract similar in ult. 3 ani; Rec./doc.const./PV rec.pt.contr.sim; Certif./alte doc. care sa ateste conform.prod;Decl.privind partea/partile din contract îndepl.de subcontractanti;Inf.priv.asoc.;Inf.priv.sustinat;Certif. de part. la licitatie cu of. independenta;
SEAP, atasata prez. inv.de participare.Garantie de participare: Lot I-510lei, Lot II-560lei, Lot III-48lei. Cerere de oferta cf.doc.atasat(achiz.produse similare in 2011, procent de 40% electronic).
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare