Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizi?ie a cantita?ilor de 13320 litri benzina fara plumb ?i 25417 litri motorina euro pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 322918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0465 Bucuresti
Numar invitatie: 322918/28.03.2012
Denumire contract: achizi?ie a cantita?ilor de 13320 litri benzina fara plumb ?i 25417 litri motorina euro pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0465 BucurestiCod fiscal: 14539766, Adresa: str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3198004, Fax: 021-3198005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096405, fax: +40 213198005, persoana de contact: Lucian Cioaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096405, fax: +40 213198005, persoana de contact: Lucian Cioaca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizi?ie a cantita?ilor de 13320 litri benzina fara plumb ?i 25417 litri motorina euro pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizi?ie a cantita?ilor de 13320 litri benzina fara plumb ?i 25417 litri motorina euro pe baza de carduri cu livrare la sta?iile furnizorului sau la reprezentan?ii autoriza?i ai acestuia aflate in Bucure?ti ?i pe teritoriul ?arii
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 256.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare, in valoare de 1825 lei.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (art.85 lit.b)din HG 925/2006), respectiv 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire: sunt reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006, dar exista si posibilitatea depunerii la casieria unita?ii (l-v: 08.00?09.00 si 14.00?16.00, inainte de data de deschidere a ofertelor). Pentru OP, contul RO74TREZ7015005XXX000128 este deschis la T.M.B.-Sector 1 (suma se va vira cu cel putin 72 de ore inainte de data limita de deschidere, astfel incat, cu o zi inainte de data si ora deschiderii ofertelor, aceasta sa figureze in extrasul de cont al unitatii).Dovada constituirii garantiei de participare - obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta.Garantia pentru participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 respectiv art. 278 ind. 1 din OUG. 34/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse: 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in concformitate cu prevederile art. 90 alin.1 din Hg 925/2006, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire), valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului, respectiv pana la _______________.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator la data semnarii contractului de furnizare de produse sau in cazuri temeinic justificate in cel mult 5 zile de la semnarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor : ?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2066 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.5. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 69^1).NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.In ceea ce priveste conflictul de intere, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si care au legatura cu desfasurarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Balint Zoltan, Paraschiv Catalin, Radulica Stefan Marinel, Stefanescu Carmen, Todor Eugen, Cioaca Lucian, Stati Lucica.NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ?obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, ?nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, asa cum sunt prevazute la art.180 si art.181 lit.d)din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectivcomercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil incheiat la 30.06.2011 precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copii conforme cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.1.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupurilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Fisa de informatii generale (Formularul 20).2. Reteaua de distributie carburanti (lista locatiilor statiilor din reteaua de distributie proprie de pe teritoriul Romaniei).Se va face dovada ca nr. de statii ofera acoperire nationala, in Bucuresti si toate judetele, cel putin in localitatile resedinte de judet.Se poate prezenta o lista cu subcontractantii si acordurile de subcontractare incheiate cu acestia (cf.Formularul nr.12G cu anexa), caz in care se va proceda conform art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006. Candidatii romani vor prezenta : - documente emise de organisme acreditate, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001 (sau echivalent), pentru produsele ofertate de furnizor - acreditare furnizare.Candidatii straini: - care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE sau NATO.Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura in care confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat, in conditiile prevazute de art. 193 din O.U.G.nr. 34 din 19 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau prin e-mail de la autoritatea contractanta, in cazul in care nu s-au putut descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 23:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer