Achizitie publica - Achiziie de medicamente HIV-SIDA
Detaliu pentru invitatia numarul 332340
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332340/25.07.2012
Denumire contract: Achiziie de medicamenteHIV-SIDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziie de medicamenteHIV-SIDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE HIV SIDACONFORM ANEXA CAIET SARCINI 23 LOTURI
II.1.6) CPV: 33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 782.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare totala de 9.854, 57 RON, in cuantum de 2% din valoarea maxima a fiecarui lot, impartita pe loturi (anexa caiet sarcini).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile - Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar (Formular nr. 4) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; Ø sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economicin cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculatain conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Manager: ec. Cosarca Nicoleta- ordonator de crediteDirector medical: dr.Curca Razvan - comitet director;Director fin. Contabil: ec. Marza Diana -aproba fondurile pentru proceduraSef birou achizitii-aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu - presedinte comisia de evaluare cu drept de vot;Ec. Boros Adriana - Intocmit documentatie de atribuire;Jurist Pop Cristina: - Intocmit documentatie de atribuire;Responsabil program HIV SIDA : dr. Maniu Corina - Intocmit caiet de sarciniFarmacist: Agrisan Ovidiu- Intocmit caiet de sarcini.Cerinta nr. 3Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociereCerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul localNOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilorscadente la platain luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibilasemnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa cazde atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoane juridice/fizice romane1)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii.Certificatul se va prezentain copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului.2)Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaPersoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Constituie conditie de calificare.3)Autorizatia de distributieangro medicamenteemisade catre Ministerul Sanatatiiprin Agentia Nationala a medicamentului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de activitate.Se va prezenta Fisa informatii generale - Formular nr. 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? Formular nr.3.1;Ofertantul va face dovada executarii, in ultimii 3 ani, a minim un contract de furnizare, de aceeasi natura si complexitate cu cel care face obiectul prezentului contractDocumentele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilatapentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.2. Aviz emis de catre Ministerul Sanatatii -se va prezenta avizul in copie lizibilacertificata "conform cu originalul"semnata si stampilata.3. Certificat de conformitate CE -se va prezenta certificatul in copie lizibila. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 SAU echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 07:10