Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizi?ie echipamente instala?ii gaze arse la centrala termica CT 4 Gheorgheni, municipiul Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 351813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Numar invitatie: 351813/02.08.2013
Denumire contract: Achizi?ie echipamente instala?ii gaze arse la centrala termica CT 4 Gheorgheni, municipiul Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: RO 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264503703, Fax: +40 0264503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 0264503703, fax: +40 0264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizi?ie echipamente instala?ii gaze arse la centrala termica CT 4 Gheorgheni, municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ie echipamente instala?ii gaze arse la centrala termica CT 4 Gheorgheni, municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45262610-0 - Cosuri industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 913.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: 2.000 lei sau echivalentul in euro (la cursul leu/euro stabilit de catre BNR la data publicarii invitatiei de participare)Perioada de valabilitate a garan?iei: cel putin egala cu cea a ofertei;Modul de constituire a garan?iei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autorita?ii contractante; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garan?ia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 alin.(1) din OUG34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, in situa?ia in care ofertantul depune o contesta?ie ce va fi respinsa de catre CNSC.- scrisoare de garan?ie emisa de o societate de asigurari, in acelea?i condi?ii ca si scrisoarea de garan?ie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.- numerar, la casieria unitatiiNota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioreCuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Plata se va face in Euro sau lei, la cursul de schimb calculat de BNR din data platii;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: se va elibera in termen de maximum 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a echipamentelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele); Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independent; Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006; Pers.cu drept de decizie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Dan Cupsa, Catalin Tataru, Marius Ciomos, Dorin Racoti, Victoria Maran, Tosa Razvan. Persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Prezentarea cel pu?in a unuia, sau a cel mult 3 certificate/documente emise sau contrasemnate de de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme realizarea a cel mult 3 livrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu28.000 Euro (echivalentul in lei, la cursul leu/euro stabilit de catre BNR la data de 12.06.2013? 1 euro=4, 4969lei). Sistemul de management al calitatii - certificat SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer