Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizi?ie instrumente de sonorizare in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?


Detaliu pentru invitatia numarul 346098
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Sangeorgiu de Mures
Numar invitatie: 346098/29.04.2013
Denumire contract: Achizi?ie instrumente de sonorizare in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Sangeorgiu de MuresCod fiscal: 4323152, Adresa: Str. Principala, Nr. 166, Sangeorgiu de Mures, Telefon: +40 265318026, Fax: +40 265318025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizi?ie instrumente de sonorizare in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Achizi?ionare instrumente de sonorizare pentru Caminul Cultural, in cadrul proiectului integrat prin FEADR masura 322.
II.1.6) CPV: 48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 159 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
uantumul garan?iei de participare: 3.380, 00 leiModul de constituire al garan?iei pentru participare: Garan?ia pentru participare se va depune in lei, calculat la cursul valutar la data depunerii ofertelor, prin urmatoarele modalita?i: a) scrisoare de garan?ie bancara, societate de asigurari in favoarea autorita?ii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare - Formularul 16, scrisoarea de garan?ie bancara, societate de asigurari de participare se va prezenta in original;b)ordin de plata vizat de banca in contul autorita?ii contractante ? care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor; inContul de trezorerieRO81 TREZ 4765 006X XX00 0225deschis la Trezoreria Tg.Mures, Codul Fiscal al Institu?iei este: 4323152c) numerar la casieria unita?ii;Se recomanda ca scrisorile de garan?ie bancara/ societate de asigurari sa fie eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garan?iei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile cu completarile ?i modificarile ulterioare. In acest sens ofertantul va depune o declara?ie pe proprie raspundere din care sa reiese faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor conform modelului din sec?iunea de formulare ? Formular 5.Ata?at plicului exterior al ofertei se vor pune: dovada pla?ii garan?iei ?i declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM.Echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro (sau alta valuta) se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Declara?ie privind eligibilitatea - formularul 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Daca este cazul, ter?ul sus?inator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerin?a nr. 2 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iilor art.181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formularul 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ter?ul sus?inator va prezenta documentul privind neincadrarea in prev. art. 181, lit.a), c^1) ?i d).Cerin?a nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obliga?iilor de plata catre bugetul local ?i bugetul consolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor ?i taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ? Agen?ia Na?ionala de Administrare Fiscala ? Direc?ia Generala a Finan?elor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obliga?iilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerin?a nr. 4 ? Declara?ie privind calitatea de participant ? formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerin?a nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta ? Formularul 6Cerin?a nr. 6 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari ?i completari ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat. Ter?ul sus?inator va prezenta documentul.Persoanele implicate in organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii sunt: -membrii comisiei: Birtalan Istvan, Molnar Szilard, Merdariu Rodica Maria, Szekely Szilard Janos, Macarie Emil Dumitru-exper?i coopta?i: Sin Daniela, Marius Marcoianu-persoanele care elaboreaza ?i aproba documenta?ia: Sofalvi S. Szabolcs, Merdariu Rodica Maria, Molnar Szilard-persoanele care aproba bugetul: Orban Blasiu, Bocretas Susana, Toth Ladislau, Szekely Albert, Horvath Arpad, Macarie Emil Dumitru, Vajda Iuliu, Kocsis Iuliu, Kusztos Arpad, Muresan Kilyen Emma, Opris Mariana, Szekely Szilard Janos, Birtalan Istvan, Covrig Dumitru, Szanto Arpad Cerin?a nr. 1 - Persoane juridice / fizice - Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC care sa cuprinda informa?ii reale la data limita de depunere a ofertelor?i din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat.In vederea evitarii situa?iilor de natura sa conduca la apari?ia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sus?inatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Informa?ii privind cifra de afaceri.Conversia se va face la cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR.Se solicita media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de cel pu?in: 338.000, 00 leiIn cazul in care la o procedura de achizi?ie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerin?a privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerin?a nr. 2 - Bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilorBilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situa?ia economica ?i financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer