Achizitie publica - Achizi?ie service auto
Detaliu pentru invitatia numarul 226699
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Cod de identificare fiscala: 13729380
Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-4056284
Fax: 021-3120140
Denumire invitatie: Achizi?ie service auto
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodicesi furnizarea pieselor de schimb necesare acestor intretineri si reparatii, pentru autovehicule proprietate a beneficiarului sau preluate in folosinta potrivit legii de catre acesta ? cod CPV 50100000-6, cod CPV 74313120-3 si cod CPV 34300000-0.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.09.2009 12:50)
Data publicarii: 11.09.2009 11:53
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA MINISTERULUIEDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII, Strada Spiru Haret nr. 10-12, parter, sector 1, Bucuresti, cod postal 010176
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul M.E.C.I. din Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 50, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
? documente edificatoare privind operatorul economic: certificate de înregistrare fiscala/atestate; declaratia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, declaratia privind eligibilitatea? au fost solicitate : bilantul contabil pe ultimul an (2008), cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani? la capacitatea tehnica sau/si profesionala au fost solicitate: lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), experienta similara, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, informatii privind standarde de asigurare a calitatii, informatii privind subcontractantii, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
din SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: procedura a fost anulata de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art.209, alin.(1), lit.b)?i c) din OUG 34/2006