Achizitie publica - Achizi?ie servicii pentru ?Demontarea ?i remontarea contoarelor de energie termica in vederea efectuarii verificarii metrologice?, in cadrul programului de revizii-repara?ii ?Verificari metrologice la contoare de energie termica, aflate la scaden?a?
Detaliu pentru invitatia numarul 347256
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347256/23.05.2013
Denumire contract: Achizi?ie servicii pentru ?Demontarea ?i remontarea contoarelor de energie termica in vederea efectuarii verificarii metrologice?, in cadrul programului de revizii-repara?ii ?Verificari metrologice la contoare de energie termica, aflate la scaden?a?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: RO 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264503703, Fax: +40 0264503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 0264503703, fax: +40 0264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizi?ie servicii pentru ?Demontarea ?i remontarea contoarelor de energie termica in vederea efectuarii verificarii metrologice?, in cadrul programului de revizii-repara?ii ?Verificari metrologice la contoare de energie termica, aflate la scaden?a?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ie servicii pentru ?Demontarea ?i remontarea contoarelor de energie termica in vederea efectuarii verificarii metrologice?, in cadrul programului de revizii-repara?ii ?Verificari metrologice la contoare de energie termica, aflate la scaden?a?
II.1.6) CPV: 51210000-7 - Servicii de instalare de echipament de masurat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: 1.500 lei sau echivalentul in alta valuta (la cursul stabilit de catre BNR la data publicarii invita?iei de participare)Perioada de valabilitate a garan?iei: cel putin egala cu cea a ofertei;Modul de constituire a garan?iei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autorita?ii contractante; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a re?ine din garan?ia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, in situa?ia in care ofertantul depune o contesta?ie ce va fi respinsa de catre CNSC.- scrisoare de garan?ie emisa de o societate de asigurari, in acelea?i condi?ii ca ?i scrisoarea de garan?ie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu condi?ia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.- numerar, la casieria unita?iiNota: Scrisoarea de garan?ie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitan?a emisa de R.A. Termoficare Cluj-Napoca vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce con?ine oferta ?i documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareCuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului conform art.89/HG 925/2006.Plata se va face in lei sau echivalentul in alta valuta, la cursul de schimb calculat de BNR din data platii;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: 12 luni;
- Eliberarea garantiei de buna executie se face dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catrecontractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu drept de decizie: Miron Emil, Ioan Moldovan, Cupsa Dan, Tataru Catalin, Ciomos Marius, Racoti Dorin, Maran Victoria, Astilean Lucia. Persoanele fizice/juridice - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -cu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clienti priva?i, ?i care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizi?iiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 12:09