Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZI?II DE UTILAJE PENTRU SERVICII PUBLICE IN COMUNA STREM?, JUDETUL ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 357296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STREMT (CONSILIUL LOCAL STREMT) JUDETUL ALBA
Numar invitatie: 357296/03.02.2014
Denumire contract: ACHIZI?II DE UTILAJE PENTRU SERVICII PUBLICE IN COMUNA STREM?, JUDETUL ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STREMT (CONSILIUL LOCAL STREMT) JUDETUL ALBACod fiscal: 4562184, Adresa: Sat Stremt, Comuna Stremt, Nr.99, Jud. Alba, Stremt, Telefon: 0258 848101, Fax: 0258 848302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Stremt, Comuna Stremt, Nr.99, Jud. Alba, Stremt, Romania, cod postal: 517745, telefon: +40 0258848101, fax: +40 0258848302, persoana de contact: CIPRIAN DARAMUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Stremt, Comuna Stremt, Nr.99, Jud. Alba, Stremt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZI?II DE UTILAJE PENTRU SERVICII PUBLICE IN COMUNA STREM?, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare autotutilitara , buldoexcavator , sararita : conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 081 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 1937, 89 lei lotul 1, 5788, 48 lei lotul 2 ?i 655, 24 lei lotul 3 din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este 2894, 24lei lotul 2, 2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/20064. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO89TREZ0025006XXX005122deschis la TrezoreriaAlba, Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea oferelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/20062.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute deart. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie care participa la organizearea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - primar - Popa Traian Stefan, viceprimar- Cetean Simion Cosmin, secretar- Beldean Ana Mirela, responsabil achizitii publice Stan Ionela Ecaterina, contabil ? Sasarean Ioana Laura, asistent social-Colev Ionela Maria, inspector- Cetean Tiberiu Oliviu, consilieri locali : Bocaniciu Ioan, Popa Mircea, Vlad Ovidiu Aurel, Juncan Vasile Grigore, Luca Vasile, Buta Ionel, Patranjan Ionel, Florea Corneliu, Homana Manuela Ileana, Crisan LucianIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiesa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelorsunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.5..Declaratie privind calitatea de participant la procedura , in original.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila, conform art. 46, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereOperatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cudrept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Cerinta nr.1Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate inultimii 3 ani din care sa rezulte ca a furnizat produse prin celputin un contract, confirmat prin certificate/documenteemise sau contrasemnate de catre o autoritate sauclient beneficiar, conform art. 188, alin. 1, lit a) din oug 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer