Achizitie publica - ACHIZI?IONARE BULDOEXCAVATOR, ORA? BANEASA, JUD. CONSTAN?A
Detaliu pentru invitatia numarul 339582
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339582/16.11.2012
Denumire contract: ACHIZI?IONARE BULDOEXCAVATOR, ORA? BANEASA, JUD. CONSTAN?A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BANEASA (CONSILIUL LOCAL BANEASA CONSTANTA)Cod fiscal: 5408818, Adresa: ORAS BANEASA, STR.TRANDAFIRILOR, NR. 101 , JUD. CONSTANTA , ROMANIA, Baneasa, Telefon: 0241850088, Fax: 0241850232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS BANEASA, STR.TRANDAFIRILOR, NR. 101 , JUD. CONSTANTA , ROMANIA, Baneasa, Romania, cod postal: 907035, telefon: +40 241850150, fax: +40 241850150, persoana de contact: LUCIAN TANTAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS BANEASA, STR.TRANDAFIRILOR, NR. 101 , JUD. CONSTANTA , ROMANIA, Baneasa, Romania, cod postal: 907035, telefon: +40 241850150, fax: +40 241850150, persoana de contact: LUCIAN TANTAR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZI?IONARE BULDOEXCAVATOR, ORA? BANEASA, JUD. CONSTAN?A
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea care face obiectul contractului: 1 buc. buldoexcavatorCerin?e: ? Termen de livrare: min. 1 zi, max. 3 zile? Condi?ii de livrare: la sediul autoritatii contractante? Termen de garan?ie: minimum 12 luni (fara limita de ore de functionare)? Condi?ii de plata: avans 50% ?i restul in max. 12 luni.
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2700 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice ?i a contractelor de concesiune de servicii, cu modificrile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizara in limba romana.Contul autoritatii contractante in care poate fi virata suma reprezentand garantia de participare este RO82TREZ24221360250XXXXX deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 5408818.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art. 88 din HG. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei de participare in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlociii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va depune in original Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economicCazierul juridic al operatorului economic.?Certificate constatatoare privind inceplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Se vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei.?certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?Conform cu originalul?;? certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original , copie legalizata, sau copie lizibila cu men?iunea ?Conform cu originalul?;? Declara?ie privind neincadrarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 la data depunerii ofertelor;Persoanele ce de?in func?ii de decizie in autoritatea contractanta sunt: ION MARIN, PRIMAR, NICOLAE CONSTANTIN, VICEPRIMAR, NICOLAE LUCICA, SECRETAR PRIMARIE, PETCU CONSTANTINA, CONTABIL ?EF, ?AN?AR LUCIAN, ARHITECT ?EF, PAUN GEORGIANA RALUCA, INSPECTOR ACHIZI?II PUBLICE, consilieri locali: Blagan Eleonor, Florescu Nicusor, Mirea Mares, Colis Paul, Rugina Elena, Chiciu Leonard Cristian, Tudorache Marcel Ion, Osman Orhan, Osman Ayduan, Ianul Ruxanda, Jurca Mihai, Mocanu Dan, Mocanu Anastase, Firoi Ioana, Nicolae Constantin.? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?Conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicareaLegii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerintaobligatorie: Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?Conform cu originalul?.Documentele vor fi inso?ite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 16:19