Achizitie publica - Achizi?ionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburan?i, pentru alimentarea autoturismelor din dotarea Autorita?ii Na?ionale pentru Turism
Detaliu pentru invitatia numarul 348791
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348791/18.06.2013
Denumire contract: Achizi?ionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburan?i, pentru alimentarea autoturismelor din dotarea Autorita?ii Na?ionale pentru Turism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISMCod fiscal: 31129693, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Telefon: +40 372114095, Fax: +40 372144093
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 372144011, fax: +40 372144093, persoana de contact: Teodorescu Bettina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizi?ionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburan?i, pentru alimentarea autoturismelor din dotarea Autorita?ii Na?ionale pentru Turism
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionarea de carburant (20.400 litri benzina si 9.600 litri motorina), pe baza de bonuri de valoare pentru carburan?i, pentru alimentarea autoturismelor din dotareaAutorita?ii Na?ionale pentru Turism, valoarea estimata a contractului (fara suplimentare) este de 157.258, 06 lei fara TVA.Optiuni: Posibila suplimentarea conform prevederilor art.6, alin.(3) din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 258.06 - 235, 887.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 1.572, 58 RON, conf. Art. 2781alin. (1) lit. b). Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 3.100 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pt constituirea garan?iei de participare: Cont RO79TREZ7015005XXX013909 deschis la Trezoreria Sect. 1, CUI 31129693. Curs BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formularul 1;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul 2;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 4;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Razvan Filipescu ? Pre?edinte; Mirela Floren?a Matichescu ? Vicepre?edinte; Gabriela Bostanescu ? Director, Direc?ia Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism; Loredana Mateiu ? Coordonator, Compartimentul Juridic; Adina Mincu ? Coordonator Economic, Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne; Elena Sebe ? Coordonator Achizi?ii Publice, Compartimentul Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne. Bettina Teodorescu, Consilier ev-ex, Compartimentul ompartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne - completare Formular 5.5. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetul local valabil in luna anterioara depunerii ofertelor; - Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetul local valabil in luna anterioara depunerii ofertelor; - Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatele se vor prezenta in original/copie conform cu originalul/ copie legalizata.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 3; 1. Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza)- Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fi?ei de informa?ii generale ?i declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de minim 314.500 lei. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI;
- Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI;
- Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI;In cazul in care cifra de afacere a fost declarata in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva.Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in calcul media cifrei de afaceri corespunzatoare perioadei efective de activitate.In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afacerimedie a acestuia pe cei 3 ani.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective pentru cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizat de organele competente. Referitor la bilantul aferent anului 2012, se accepta si orice alte documente pe care ofertantul le are la dispozitie in sustinerea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de furnizare de carburant sia listei privind principalele furnizari in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Prezentarea livrarilor similare din maxim 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie sa fie cel putin egala cu 157.258, 06 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente/procese verbale de receptie/copie a elementelor relevante din contracte/recomandari/ etc, emise sau contrasemnate de beneficiari, Ofertantii care prezinta contracte incheiate intr-o alta moneda decat Leul, au obligatia de a efectua conversia din alte monede in Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii luati in calculul experientei similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:58