Achizitie publica - Achiziitie de servicii de telefonie mobila, fixa si fax
Detaliu pentru invitatia numarul 329970
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329970/20.06.2012
Denumire contract: Achiziitie de servicii de telefonie mobila, fixa si fax
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIECod fiscal: 4283511, Adresa: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, Telefon: 021/ 3501018, Fax: 021/ 312.10.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, Romania, cod postal: 077015, telefon: +40 213501018, fax: +40 213121010, persoana de contact: CIPRIAN NANAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ameliorare si reproductie in zootehnie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziitie de servicii de telefonie mobila, fixa si fax
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Total cantitati/prestatii de servicii de telefonie mobila, fixa si fax- servicii de telefonie fixa si FAX cu pastrarea numerotatiei actuale: 50 de linii pentru comunicatii fax, 50 de linii telefonice analogice.- servicii de telefonie mobila pentru 300 de utilizatori cu pastrarea numerotatiei actuale.
II.1.6) CPV: 64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.200 Ron. Valabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme acceptate de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -prin scrisoare de garantie bancara; -prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; in numerar la sediul autoritatii contractante In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 11 in original. -In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO41TREZ7005005XXX006507, Trezoreria Municipiului Bucuresti Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar decizia Consiliului este de respingere a contestatiei depuse. Suma care se retine in cazul respingerii unei contestatii , conform art. 278. alin. 1 punct. A este de 1% din valoarea estimata a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. 4.. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12 C. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nanau Ciprian- Sef birou- Presedinte comisie de evaluare, Andrei Mariana- consilier- membru comisie de evaluare, Nagy Peter Tamas- Director General -ordonator de credite, Aciu Alina- consilier juridic, Dobrin Petra- consilier- control financiar preventiv propriu, Cazanji Mihaela- Director Economic, Ispas Eluta- Sef birou. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Certificat de atestare fiscala, prin care sa se faca dovada ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit. d) din O.U.G. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializare produselor sau srviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani(2009 ? 2011).2. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Copii de pe procesul-verbal/procesele - verbale de receptie partiale sau finale de la beneficiari din care sa reiasa ca au furnizat pana la data depunerii ofertelor servicii similare. Certificare pentru calitate ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:53