Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITA DE CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC


Detaliu pentru invitatia numarul 332874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 332874/01.08.2012
Denumire contract: ACHIZITA DE CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITA DE CARNE DE VITA SI CARNE DE PORC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: CARNE DE VITA (PULPA) CONGELATAKG MIN 5.200- MAX.5.500SI CARNE DE PORC (PULPA) CONGELATAKG MIN 5.000- MAX. 5300 KG.
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitata pentru fiecare lot in parte cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 de zile (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.P. prin numerar la casierie.Formularul nr.12 din sectiunea "formulare" este orientativ.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se va incarca scanata pe SEAP
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului de achizitie publica, doar in situatia in care valoarea acestuia depaseste pragul prev. la art.124 din OUG 34/2006 (art.89(3)).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.90 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare si in conformitate cu prvederile art.2 din orinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7.Fisa de informatii generalePersoanele implicate in procesul de evaluare/atribuire/aprobare sunt: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont., Ing.MIhaela Iarca , As.Marilena Priscoveanu 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireOBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini 2.Recomandari din partea altor beneficiari (minim o recomandare). 1.Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru operatorul economic ofertant? SR EN ISO 22000:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINEWWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer