Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizita de saci din polietilena si containere pentru deseuri


Detaliu pentru invitatia numarul 344311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 344311/26.03.2013
Denumire contract: Achizita de saci din polietilena si containere pentru deseuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +407 45895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Str. Mihail Kogalniceanu nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizita de saci din polietilena si containere pentru deseuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de saci si pungi din polietilena conf. Anexei B- VE minima pana la 31.12.2013 este de 67.200, VE maxima pana la 30.04.2014 este de 100.800 leiAchizitia de containere pentru deseuri conf Anexei B- VE pana la 31.12.2013 este de 30.420 lei , VE maxima pana la 30.04.2014 este de 45.630 lei.Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a lotului ofertat/loturilor ofertate pana la 31.12.2013.Optiuni: Contractul se va prelungi pe o perioada de maxim 4 luni pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 620 - 146, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1= 1344 lei si Lot 2 = 608 lei. Forma de constituire orice forma prevazuta de lege. Cont: RO78TREZ6565006XXX004154. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- Art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se solicita completare Formular 1, din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 se solicita completare Formular 2 din SectiuneaFormulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ord ANRMAP nr.314/12.10.2010-se solicita completare Formular 3. din sectiunea Formulare;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)- se solicita completare formular 4 din Sectiunea Formulare( persoanele ce detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite Dr. Dascalu Gheorghe-manager general, Ec Sorescu Neculai-director fin-contabil, Dr. Croitoru Lelia-director medical, As. Ungureanu Nadia-director de ingrijiri. Comisia de evaluare: presedintele comisiei de evaluare Ec. Dumitrascu Daniela; Jr Stirbu Adriana- membru, As. Savastita Adrian -membru) Certificat constatator emis de ONRC , in copie lizibila"conform cu originalul".Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generala -respectiv informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-Completare Formular nr.5 din Sectiunea Formulare, Bilantul contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Prezentarea de mostre cu titlu gratuit la sediul Autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificat ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer