Achizitie publica - Achizite - Lucrari de renovare Sector Lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 64424
SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRATIA PIETELOR
Cod de identificare fiscala: 4122370
Adresa: STR. PIATA JURAMANTULUI, NR. 1, Campulung
Telefon: 0248512656
Fax:
Denumire invitatie: Achizite - Lucrari de renovare Sector Lactate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Lucrari de renovare Sector Lactate
Stare procedura: -
Data publicarii: 19.07.2007 18:04
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Piata Juramantului nr.1, Campulung Muscel, Jud.Arges, cod 115100
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Eligibilitate: -FormularA-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2.Neincadrarea in prevederile art.181: -FormularB-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale3.InregistrarePersoane fizice /juridice romane: -Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului-Autorizatie de functionarePersoane juridice/fizice straine: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional4.Situatia economico -financiara: -Bilantul contabil la 31.12.20065.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: -Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Formular C3-Agrement tehnic pentru tamplarie pvc-Certificate privind asigurarea calitatii pentru lucrarile ce fac obiectul contractului-informatii privind subcontractantii, Formular D
De la sediul Serviciului Public Ad-tia Pietelor C-lung, jud.Arges, str.Piata Juramantului nr.1, in baza unei solicitari prealabile prin telefon /fax 0248 512 656 / 0745 679 046.Cost documentatie 50 lei.