Achizitie publica - Achizite de servicii tipografice si materiale publicitare
Detaliu pentru invitatia numarul 297241
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Cod de identificare fiscala: 4266669
Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti
Telefon: 3157032
Fax: 3145294
Denumire invitatie: Achizite de servicii tipografice si materiale publicitare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizite de servicii tipografice si materiale publicitare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.06.2011 11:35
Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Muncii, Familie si Protectiei SocialeStr. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Bucuresti, etaj 4, camera 409
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Muncii, Familie si Protectiei SocialeStr. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Bucuresti, etaj 4, camera 409
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 431, 005 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv. sit.pers.a oper.ec.-Formular 1;Decl.priv.conflictul de interese-Formular 2;Decl.priv. calit.de part.la procedura-Formular 3;Certificat de participare la lic.cu oferta independenta-Formular 14;Certificat constatator;Certificat de inregistrare;Certificat fiscal eliberat de Admin.financ.terit.;Certificat de atest.fiscala;Cazier judic. al soc.;Cazier judiciar al admin.soc.;Bilantul cont. pe ultimii 3 ani;Fisa de inf.gen. si centralizatoare a sit. ec.?financ. a ofertantului- Formular 4;Decl.priv. lista princ. prest. de serv. in ultimii 3 ani-Formular 5 si anexa;Decl. priv.efectivulmediuanualalpers. angajatside cond.in ultimii 3 ani- Formular 6Inf.ref.la utilajele, inst., echip.tehnice de care poate dispune operatorul ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formular 7;Inf. ref. la respect.oblig. priv.cond.de munca si prot. muncii?Formular 8Certificat ISO 9001 / 2008 sau echivalent.
SEAP si accesand site-ul www.mmuncii.ro, pagina "achizitii publice".Garantia de participare in valoare de 8.600 lei.