Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizite pe loturi de recipienti tip europubele de 240 litri - 1000 buc. LOTUL 1 si europubele 120 litri -1000 buc LOTUL2


Detaliu pentru invitatia numarul 347419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 347419/28.05.2013
Denumire contract: Achizite pe loturi de recipienti tip europubele de 240 litri - 1000 buc. LOTUL 1 si europubele 120 litri -1000 buc LOTUL2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: +40 0251414660, Fax: +40 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii din: Craiova, STR. Brestei nr. 129A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (salubrizarea localitatilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizite pe loturi de recipienti tip europubele de 240 litri - 1000 buc. LOTUL 1 si europubele 120 litri -1000 buc LOTUL2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizite pe loturi de recipienti tip europubele de 240 litri - 1000 buc. LOTUL 1 si europubele 120 litri -1000 buc LOTUL2
II.1.6) CPV: 34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 2500 lei pentru LOTUL 1-europubele 240 litri si 1700 lei pentru LOTUL2 - europubele 120 litri, sau echivalent in valuta la cursul BNR din 21.05.2013, va fi valabila 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de 1% din valoarea acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic - formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic - formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele care au legatura directa cu derularea prezentului contract de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Ionel Petre ?director tehnic, Doina Gingioveanu ?director economic, Raluca Daladimos - Consilier juridic, Mihaela Lupu - inginer, Duta Lavinia -biroul contabilitate, Veliscu Adrian- inginer, Saizu Mihai -informatician. 6) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica furnizarii de recipienti tip europubele. Informatiile cuprinse in certificatul constatat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de deunere a oferti Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/jurice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copii traduse in limba romana legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA CU INFORMATII GENERALE din sectiunea FORMULARE, unde se declara media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare, sa fie cel putin egala cu 220.000 lei pentru LOTUl 1 si 180.000 lei pentru LOTUL2. Pentru echivalenta in EURO se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" formular din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documente emise de organismele acreditate care sa confirme implementarea sistemului calitatii ISO9001 sau echivalent pentru furnizorul de recipienti tip europubele.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
10
Descriere: Termen de livrare minim realist 1 zi si maxim 10 zile de la comanda
Termen de garantie
10
Descriere: Termen de garantie minim acceptat 24 luni si maxim 60 luni peste care oferta nu se puncteza suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer