Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizite publica hartii pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 331026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BIHOR
Numar invitatie: 331026/04.07.2012
Denumire contract: Achizite publica hartii pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BIHORCod fiscal: 4245003, Adresa: STR.PARCUL TRAIAN, NR.10, Oradea, Telefon: 0744237223, Fax: 0259412742
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PARCUL TRAIAN, NR.10, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0771646805, fax: +40 0259412742, persoana de contact: IUHAS MARIOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Bihor Oradea, str.Parcul Traian nr.10, jud. Bihor, etaj 1- Sala Biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizite publica hartii pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA pentru atribuirea contractului de achizitie publica hartie pentru anul 2012 Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica?
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareVALOARE 1.600 LEICu o valabilitate de 90 zile conform art-85/b din HG.925/2006.Ordin de plata in contul autoritatii contractante - Tribunalul BihorcontRO67TREZ0765005XXX009225 deschis la Trezoreria Oradea.CUI 4245003 sau Scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.86 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul 12 a conform formularelor solicitate din caietul de sarciniCerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/20061. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata si va fi valabil la data deschiderii ofertelor.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la. procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr.3Certificatul de inregistrare (CUI) eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata...Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular certificat cu originalul ?Conform cu originalulCerinta nr.4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr.12 c conform formularelor solicitate din caietul de sarcini 1.Certificat constatator-persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa tribunalul unde isi are sediul ofertantul, din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al op.economic, a codului C.A.E.N., respectiv faptul ca op.economic are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.2.Certificat constatator-persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Prestatorul strain trebuie sa isi desemneze un reprezentant fiscal in Romania, in termen de 10 zile de la datacomunicarii hotararii de adjudecare , in cazul efertei castigatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3 conform formularelor solicitate din caietul de sarcini).2.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.3.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a prezenta o monstra-produs -1 top hartie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer