Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiziti de Produse lactate / Lapte praf


Detaliu pentru invitatia numarul 323800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 323800/09.04.2012
Denumire contract: Achiziti de Produse lactate / Lapte praf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul Garii, nr. 13, Focsani, Biroul Buget si Achizitii Publice, cam. 26
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziti de Produse lactate / Lapte praf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Produse lactate - lot I si Lapte praf - lot II, prin incheierea unor contracte de furnizare pentru centrele D.G.A.S.P.C. Vrancea .
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I =2800 lei , Lot II= 260 lei .In cazul IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L. nr.346/2004) gar. de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut in doc. de atribuire.Perioada de valab. a gar. de part.e va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei respectiv 90 de zile.Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12) ;
-depunerenumerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.)Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :1400 lei pentru Lot I ; 130 lei pentru Lot II , potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract ( lot ).Constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) conformart.90 din HG nr. 925/2006, sau Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local . Certificat de atestare fiscala in original sau in copie legalizata cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in original sau in copie conform cu originalul eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 (formularul 16). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 5 );Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-formular 17;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul )-formular 18 . Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Pentru Lot I - Produse lactate, operatorul economic va demonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim 140.000 lei fara TVA ( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 ). - Pentru Lot II ? Lapte praf, operatorul economic va demonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim 13.000 lei fara TVA ( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 ). pentru a sustine indeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de livrare a produselor ., Depunerea ultimului bilant contabil vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare cel putin egala cu valoarea minima a lotului pentru care se depune oferta .Recomandari de la clientii/beneficiarii respectivi., Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Demonstrarea dotarii operatorului economic cu autovehicule speciale termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice, Document emis de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, care atesta ca activitatile din unitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer