Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in comuna Sageata, judetul Buzau?


Detaliu pentru invitatia numarul 355726
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)
Numar invitatie: 355726/15.11.2013
Denumire contract: Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in comuna Sageata, judetul Buzau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)Cod fiscal: 4154266, Adresa: comuna Sageata, judetul BUZAU, Sageata, Telefon: +40 0238581168, Fax: +40 0238581168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Sageata, judetul BUZAU, Sageata, Romania, cod postal: 127525, telefon: +40 0238581168, fax: +40 0238581168, persoana de contact: ADINA BADESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SAGEATA , JUDETUL BUZAU LA REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in comuna Sageata, judetul Buzau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari va cuprinde lucrarile de executie pentru proiectul de investitii : - ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in comuna Sageata, judetul Buzau?.Se va realiza reteaua de canalizare menajera in lungime totala de 41.060 m din conducta PVC SN4 multistrat, cu diametrul DN 250mm, 11 statii de pompare apa uzata, conducta de refulare din PEID, De 160mm, pentru refularea statiilor de pompare, in lungime totala de 15.209m , o statie de epurare mecano-biologica cu un debit de 800 mc/zi si asigurarea utilitatilor. Pe traseul retelei de canalizare s-au prevazut: 46 camine de intersectie si vizitare carosabile ? diametrul 1100mm, 22 camine de intersectie si vizitare necarosabile ? diametrul 1100 mm; 824 camine de spalare ? amplasate in punctele incipiente ale retelei de canalizare cat si pe traseu acesteia. De-a lungul retelei de canalizare s-au prevazut urmatoarele lucrarispeciale: 7 subtraversari de drum judetean DJ203K, De 250 mm cu lungimea totala Ltot=97m, 1 subtraversare de viroaga De 250 mm cu lungimea Ltot=12m.Subtraversarile drumului judetean se vor face prin foraj orizontal dirijat cu tub de protectie, fara a fi necesara desfacerea si refacerea imbracamintii rutiere.Amplasarea conductei de refulare se va face prin foraj orizontal dirijat.De-a lungul conductei de refulare s-au prevazut urmatoarele lucrari speciale: 4 subtraversari de drum judetean DJ203K, De 160 mm cu lungimea totala Ltot=52m.Valoarea totala estimata pentru ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in comuna Sageata, judetul Buzau?, este de 20.239.625 lei fara TVA, din care, 1.845.223 lei fara TVA ? reprezinta valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 10%din valoarea estimata fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 239, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareeste de 366.000 lei fiind valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original; virament bancar in contul autoritatii contractante RO 88TREZ1545006XXX000178 deschis la Trezoreria Buzau; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma ce rezulta in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1A ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1B ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/ candidatul/ concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar Tanase Sorin;viceprimar Dragu Vasile;contabil sef Zaharia Veronica;Secretar Iancu Viorica RaimondaResponsabil achizitii publice Holeliu DianaInspector debutant Petre Maria MirunaConsilieri locali Craciun Nela Carmen, Craciun Nicolae, Ciurea Constantin, Ionita Ion, Iordache Nicolae, Manea Ion, Moise Neculai, Papuc Victor, Pana Genica, Pavel Olimpia, Tanase Pavel, Tuzu GheorgheModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 1D ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 1C - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, saudocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cash-flow)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 6.130.000 lei pentru pentru o perioada de 6 luni.In cazul unei asocieri, cerinta este valabila pentru liderul de asociatie.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2 (Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie de minim 36.000.000 lei fara TVA.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Se va completa si se va depune, in original, Formularului nr. 3 - ?Informatii generale?.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ?Declaratie IMM.Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiaraCifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: ? in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;? in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;? in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale cat si copii ale documentelor edificatoare care atesta capacitatea economico-financiara a acestora.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Of. ec.trebuie sa prezinte o decl. insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani ptr executie si o lista a prestarilor de serv. executate in ultimii 3 ani pentru proiectare. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani ptr executie, respectiv 3 ani ptr proiectare, va fi insotita de certif. de buna executie ptr cele mai importante lucrari, conf. art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modif. si compl.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare astfel: - ptr proiectare-serv. de proiectarecu obiect similar obiectului contr. ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare sa fie de minim 90.000 lei, fara TVA.-ptr executie- prin prezentarea a maxim 4 contracte de lucraricare sa cuprinda minim 10.000 m retea canalizare menajera, 1.200 m conducta de refulare montata prin foraj orizontal dirijat, 1 statie de epurare si1 statie de pompare ape uzate.Operatorii economici pot prezenta si cel putin un contract similar care sa cuprinda ambele componente proiectare si executie.Ptr contractele prezentate ca exp. similarain Anexa la Form. 7 se vor prezenta: - certif./docum. de buna executie ptr cele mai importante lucrari, conf. art. 188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 modif. si compl. Respectivele certif./docum. vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron.Ptr calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ptr fiecare an in parte.Nota: a)Ultimii 5 ani, resp. 3 ani, se vor raporta la data de depunere a ofertelor., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Ofertantul va prezenta o decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru executia contract de lucrari de drumuri din care sa rezulte ca dispune de cel putin urm. utilaje si dotari: aparat de sudura prin electrofuziune;aparat de sudura cap la cap PEHD;grup electrogen, instalatie de foraj orizontal;excavatoar;statie de betoane ;buldoexcavator;cilindru compactor;autobasculante ;autobetoniera;automacara;autogreder;masina de fasonat otel beton;panouri metalice pentru sprijiniri;laborator gradul II pentru betoane autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC. Autoriz. laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conf.cu prev. Ord.153/2010 ISC publicat in M.O. 187 din 24.03.2010.Se solicita laborator gradul II autoriz. I.S.C.in vederea respectarii prev. Legii 10/1995 privind calitatea in constructii in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu ( cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE)Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ptr utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa docum. de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar ptr cele asigurate de la terti se vor prezenta docum. privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispoz. ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale docum. solicitate., Cer. 3 (Pers. de care dispune op. ec. in vederea derularii contr.)Se va face dovada asigurarii pers. de specialitate pentru: - lucr. de constructie: -sef de santier, cu studii sup.in dom. instal. ptr constructii, cu exper. profesionala specifica dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar ;
-resp. tehnic cu executia (RTE), atestat, in dom. constructii edilitare, atestare dovedita cu unCertif.de atestare tehnico-profesionala, insotit de legit. valab. la data limita a depunerii ofert.in conf. cu prevederile art.14 si art.24 din Legea nr.10/1995 cu modif si comp. ulterioare;
-resp. tehnic cu sudura (RTS) cu pregatire profes. relevanta in ac. calitate, in conf. cu prescriptiile tehnice ISCIR ref. la PEHD.-ing.specializare masuratori terestre si cadastru, autorizat ANCPI/OCPI sau echiv. - 1 pers.;
-resp. cu controlul calitatii, cu studii super. domen. construc., specializ. instalatii, desemnat prin decizie interna valb. la data limita a depunerii ofertelor ;
-resp. de mediu, diploma de ing./ certif. de absolvirecursuri in dom. mediului- persoana desemnata de conducatorul unitatii cu competente in activitatea de sanatate si securitate in munca in conf. cu prev. Legii 319/2006? 1 pers.;
-1 sef punct de lucru, , cu experientade minim 3 ani in dom. constructii retele edilitare;
-specialist atestat ANRE ptr functia resp. tehnic cu executia, fiind abilitat sa execute lucrari in instalatii electrice de joasa tensiune si medie tensiune (conform prev. Regulam. ptr atestarea operator care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instal. electrice din sisteme electroenergetice ? Revizia 4 - Ord. nr. 24/2007) ? 1 pers.-Sudori autorizati ISCIR in dom. sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD- se va prezenta autoriz. ISCIR valabila la data limita de depunere a ofertelor.-ptr proiectareproiectanti - 2 ing. licentiati ai unei Fac. de Constructii, Ptr personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele doc. ptr a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contract. ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in orig.;
- decl. de disponibilitate ptr intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu ptr personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
- certif. de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de resp. tehnic cu executia;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
- atestat/autorizatie in conf. cu HG 300/2006, valabil la data limita a depunerii ofertelor pentru persoanele cu calitatea de Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca;
- autoriz. ANCPI, OCPI ptr ing.specializat in masuratori terestre sicadastru conf. Ord. nr. 538/2001 pentru aprobarea Regulament privind autorizarea presoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verif. lucr. de special. in dom. cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei.- copii dupa partile relevante din contr./ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autoriz. si angajam. de participare (in conf. cu prev. art. 188, al. 3, lit. b din OUG 34/2006 modif.si compl.). Aceste doc. vor fi prezentate ptr a demostra expr. solicitata in docum. de atribuire ptr personalul propus a realiza contr. de achiz. publica.-ptr RTE si ANCPI/OCPI nu se vor depune decat atestatele si/sau legit. si angajam. de participarePrez. acestor doc. reprezinta o cerinta minima obligatoriee, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Atunci cand un grup de operatori ec depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurs.tuturor membr.grup, Inform. privind subcontractantii (daca este cazul)Cerinta 4Decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Form. nr. 9.Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (Model acord de subcontractare)., Cerinta 5Mai multi operatori ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori ec., va semna o decl. prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Benef., inainte de data semnarii contractului- completarea ?Acordului de asociere? in vederea participarii la proc. de atribuire a contract. de achiz. publica?.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contract. de achiz. publica. SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contactele de lucrari.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza, Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contractele de lucrari.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de proiectare
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer