Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Extinderea retelei de alimentare cu apa potabila a comunei Sageata in localitatile Gavanesti, Movilita si Banita judetul Buzau?.


Detaliu pentru invitatia numarul 355861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)
Numar invitatie: 355861/18.11.2013
Denumire contract: Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Extinderea retelei de alimentare cu apa potabila a comunei Sageata in localitatile Gavanesti, Movilita si Banita judetul Buzau?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)Cod fiscal: 4154266, Adresa: comuna Sageata, judetul BUZAU, Sageata, Telefon: +40 0238581168, Fax: +40 0238581168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Sageata, judetul BUZAU, Sageata, Romania, cod postal: 127525, telefon: +40 0238581168, fax: +40 0238581168, persoana de contact: ADINA BADESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SAGEATA , JUDETUL BUZAU, REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziti de servicii de proiectare, servicii de asistenta tehnica si executie de lucrari pentru proiectul de investitii ?Extinderea retelei de alimentare cu apa potabila a comunei Sageata in localitatile Gavanesti, Movilita si Banita judetul Buzau?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari va cuprinde lucrarile de executie pentru proiectul de investitii : ?Extinderea retelei de alimentare cu apa potabila a comunei Sageata in localitatile Gavanesti, Movilita si Banita, judetul Buzau?Se va realiza extinderearetelei de distributie a apei potabile cu 29.243 m, conducta PEHD cu diametre cuprinse intre 63mm si 140mm si o statie de repompare. Pe traseul retelei de alimentare cu apa s-au prevazut urmatoarele lucrari speciale: 2 subtraversari DJ203K, De 125mm cu lungimea totala Ltot = 30m.Subtraversarile drumului judetean se vor face prin foraj orizontal dirijat cu tub de protectie, fara a fi necesara desfacerea si refacerea imbracamintii rutiere.Valoarea totala estimata este de 4.130.502 lei fara TVA, din care;
-385.447lei fara TVA - valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 10 %din valoarea estimata fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 130, 502 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareeste de74.000 lei fiind valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original; virament bancar in contul autoritatii contractante RO 88TREZ1545006XXX000178 deschis la Trezoreria Buzau; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma ce rezulta in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1A ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1B ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor , conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor , conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/ candidatul/ concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tanase Sorin ? Primar, Dragu Vasile ? Viceprimar, Iancu Viorica Raimonda? Secretar comuna, Zaharia Veronica ? Contabil, Holeliu Diana ? Consilier achizitii publice, Petre Maria Miruna ? Inspector, Craciun Nela Carmen ? Consilier local, Craciu Nicolae ? Consilier local, Ciurea Constantin? Consilier local, Ionita Ion ? Consilier local, Iordache Nicolae ? Consilier local, Manea Ion ? Consilier local, Moise Neculai ? Consilier local, Papuc Victor ? Consilier local, Pana Genica ? Consilier local, Pavel Olimpia ? Consilier local, Tanase Pavel ? Consilier local, Tuzu Gheorghe ? Consilier local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 1D ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 1C - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, saudocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cash-flow)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 800.000 lei pentru o perioada de 3 luni .In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de cate asociati.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2 (Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie de minim 7.400.000 lei fara TVA .Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Se va completa si se va depune, in original, Formularului nr. 3 - ?Informatii generale?.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ?Declaratie IMM.Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiaraCifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale cat si copii ale documentelor edificatoare care atesta capacitatea economico-financiara a acestora.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si aleart.69^1 din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru executie si o lista a prestarilor de servicii executate in ultimii 3 ani pentru proiectare. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 ani pentru proiectare, va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) si potrivit art.188 alin.(2) lit a)din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare astfel: - pentru proiectare- servicii de proiectarecu obiect similar obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim45.500 leifara TVA.-pentru executie- prin prezentarea unui contract de lucraricare sa cuprinda minim 14.600 m retea alimentare cu apasi o subtraversare prin foraj orizontal dirijat.Cerinta va fi considerata indeplinita si in cazul in care operatorul economic prezinta un singur contract ce are ca obiect atat proiectarea cat si executia de lucrari.Pentru contractele prezentate ca experienta similarain Anexa la Formularul 7 se vor prezenta: - certificate/documente de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a)si potrivit art.188 alin.(2) lit a)din OUG 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: a)Ultimii 5 ani, respectiv 3 ani, se vor raporta la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru executia contractului de lucrari de retele de apa din care sa rezulte ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje si dotari: aparat de sudura prin electrofuziune;aparat de sudura cap la cap PEHD;grup electrogen, instalatie de foraj orizontal;excavatoar;statie de betoane ;buldoexcavatoar;cilindru compactor;autobasculante ;autobetoniera;automacara;autogreder;masina de fasonat otel beton;panouri metalice pentru sprijinirilaborator gradul II pentru betoane autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010.Se solicita laborator gradul II autorizat I.S.C.in vederea respectarii prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu ( cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru: - lucrarile de constructie: sef de santier, cu studii superioarein domeniul instalatii pentru constructii, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ;responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat, in domeniul constructii edilitare, atestare dovedita cu unCertificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia valabila la data limita a depunerii ofertelor;responsabil tehnic cu sudura (RTS) cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR referitoare la PEHD;inginer specializare masuratori terestre sicadastru, autorizat ANCPI/OCPI sau echivalent - 1 persoana;responsabil cu controlul calitatii, cu studii superioare domeniul constructii, specializarea instalatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ;responsabil de mediu, diploma de inginer/ certificat de absolvirecursuri in domeniul mediului;persoana desemnata de conducatorul unitatii cu competente in activitatea de sanatate si securitate in munca in conf. cuprev. Legii nr.319/2006? 1 persoana;1 sef punct de lucru, , cu experientade minim 3 ani in domeniul constructii retele edilitare;specialist atestat ANRE pentru functia responsabil tehnic cu executia, fiind abilitat sa execute lucrari in instalatii electrice de joasa tensiune si medie tensiune (conform prevederilor Regulamentului pentru atestarea operatorilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sisteme electroenergetice ? Revizia 4 - Ordinului nr. 24/2007) ? 1 persoana;Sudori autorizati ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD- se va prezenta autorizatia ISCIR valabila la data limita de depunere a ofertelor.-pentru proiectareProiectanti - 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii, Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
- certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
- atestat/autorizatie in conformitate cu HG 300/2006, valabil la data limita a depunerii ofertelor pentru persoanele cu calitatea de Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca;
- autorizatii ANCPI, OCPI pentru inginerul specializat in masuratori terestre sicadastru conform Ordinului nr. 538/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea presoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei.- copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata si angajament de participare (in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, litera b din OUG 34/2006 modiifcata si completata). Aceste documente vor fi prezentate pentru a demostra experienta solicitata in documentatia de atribuire pentru personalul propus a realiza contractul de achizitie publica.-pentru RTE si ANCPI/OCPI nu se vor depune decat atestatele si/sau legitimatiile si angajamentele de participarePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Cerinta 4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 9.Lista cuprinzand subcontractantiiinsotita de acordurile de subcontractare (Model acord de subcontractare)., Cerinta 5Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului- completarea ?Acordului de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contactele de lucrari.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contractele de lucrari.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
Durata de proiectare
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer