Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achiziti lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 342294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Numar invitatie: 342294/01.02.2013
Denumire contract: achiziti lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +40 212107100, fax: +40 212106435, persoana de contact: Carmen Uleia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, biroul achizitii publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achiziti lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lactate.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare tb. sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 20 zile. lot 1 = 72lei; lot 2 = 640 lei; lot 3= 255lei; lot 4 = 27.90lei; lot 5 = 128 lei; Se va lua ca referinta cursul euro/leu din data publicarii intitatiei de particitare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din HGR 925/2006 astfel: printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunerea la caseie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Se solicita Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Se solicita Certificat de atestare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, care sa prezinte situatia datoriilor scanedente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; original, copie legaliza ta sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Se solicita Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scanedente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; original, copie legaliza ta sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoenele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr. Iulian Brezean, Director financiar contabil Ec. Buzasu Valentina, sef serviciu administrativ Referent specialist Gina Parvu, sef birou achizitii Ec. Carmen Musat.; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului referitor cod CAEN;Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - daca este cazul.Autorizatie sanitar veterinara de functionare ? emisa de Agentia Nationala Sanitar Veterinara pentru Siguranta Alimentelor-care certifica existenta stampilei ovale pentru schimburile intracomunitare-copie si traducere ? dupa caz, semnata si stampilata de ofertant avand mentiunea ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani in lei si euro, la curul mediu de refeinta aferent fiecarui an, comunicat de BNR.Avand in vedere termenul de plata (peste 90 zile) si durata contractului (peste 90 zile)indicele de lichiditate generala trebuie sa fie min. 98%, deoarece acest indicator dovedeste capacitatea candidatului de a derula contractul independent de factori externi (ex: intarzieri la plata facturilor). Ultimul bilant contabil avizat si inregistrat de organele competente.Scrisoare de bonitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani.Un document constatatoar - sau alte documente emise de beneficiari - de indeplinire a unor contracte de livrare a unor produse similare.Mostre de produs. Autorizatie sanitar veterinara pt mijloacele de transport. Certificat ISO 9001, HACCP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer