Achizitie publica - ACHIZITI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE INFORMATICE
Detaliu pentru invitatia numarul 114515
CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ
Cod de identificare fiscala: 13582024
Adresa: CLUJ-NAPOCA, STR.G. COSBUC, NR.2, Cluj-Napoca
Telefon: 0264431010
Fax: 0264450080
Denumire invitatie: ACHIZITI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE INFORMATICE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea de servicii de Intretinere si reparare (revizii periodice si interventii)la tehnica de calcul din dotarea Casei judetene de Pensii Cluj, Caselor Locale Dej si Turda
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.02.2008 13:59
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: CASA jUDETEANA DE PENSII CLU, STR. G. COSBUC NR. 2 CLUJ NAPOCA, REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Casei Judetene de Pensii Cluj, str. G Cosbuc nr.2 , Cluj Napoca
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-neicadrarea in art. 180si 181 din OUG 34/2006;
-inregistrare, experienta similara, etc alte criterii precizate in Fisa de date a documentiei de atribuire
In baza unei solicitari scrise la fax 450080, direct de la sediul societatii