Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE INFORMATICE


Anunt de atribuire numarul 18286/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ
Adresa: CLUJ-NAPOCA, STR.G. COSBUC, NR.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400375, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0264431010, Fax: 0264450080
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACHIZITI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ECHIPAMENTE INFORMATICE
II.2) Obiectul contractului Prestarea de servicii de Intretinere si reparare (revizii periodice si interventii)la tehnica de calcul din dotarea Casei judetene de Pensii Cluj, Caselor Locale Dej si Turda
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 114515/07.02.2008 13:59
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 5
Valoare estimata totala 9, 712.5 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
11/12/13 / 06.03.2008
7, 163.71RON
Castigator
CUI
Adresa
SC UNION CO SRL
RO16591086
CLUJ NAPOCA, STR. PARANG NR.27 AP.17, CLUJ NAPOCA, 40035, Cluj
Total (fara TVA): 7, 163.71RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC UNION CO SRL
Valoare contract: 7163.71 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer