Achizitie publica - Achiziti suturi chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 333149
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333149/06.08.2012
Denumire contract: Achiziti suturi chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"Cod fiscal: 4283538, Adresa: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4106910/118, Fax: 4111055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050659, telefon: +40 24106910, fax: +40 24111055, persoana de contact: GABRIEL CAPITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti - Biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achiziti suturi chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare suturi chirurgicale conform caietului de sarcinivaloarea estimata este de 288844 lei
II.1.6) CPV: 33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 5700 lei.garantia de participare se constituie conform art.86 din HG 925/2006;cont garantii : RO83TREZ7055006XXX005779, TREZORERIA SECTOR 5, valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform HG 925/2006, art. 90
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul spitalului, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire : Prof. Dr. Armean Petru ? manager, Ec. Caldaruse Nicolae ? Dir. Financiar-Contabil, Conf. Dr. Jinga Viorel ? Dir. Medical, Capitanu Gabriel ? Serviciul Achizitii6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. 1. Certificat constator emis de ONRC in original, copie legalizata sau in forma copie conform cu originalul.2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind capacitatea economica si financiara - Formular de informatii generale, completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri, Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ?2011 vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentarea de mostre de produs. toti ofertanti vor trimite autoritatii contractante mostre ale tuturor produselor solicitate. mostrele vor fi trimise astfel incat sa poata fi receptionate pana la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. ofertantii care nu vor trimite toate mostrele in timpul prevazut vor fi descalificati certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.modalitatea de indeplinire: ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:47