Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia a ,,Doua autoutilitare pentru echipajul de scafandri si pentru transportul materialelor la interventiile in situatiile de urgenta?


Detaliu pentru invitatia numarul 354226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TIMIS
Numar invitatie: 354226/30.09.2013
Denumire contract: Achizitiaa , ,Doua autoutilitare pentru echipajul de scafandri si pentru transportul materialelor la interventiile in situatiile de urgenta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406579, fax: +40 256406424, persoana de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN TIMIS, B-dul Revolutiei din 1989, nr.17, Corp Anexa etaj. 2, camera E09, Timisoara, Cod postal 300034, email [email protected], persoana de contact Daniela Martinov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiaa , ,Doua autoutilitare pentru echipajul de scafandri si pentru transportul materialelor la interventiile in situatiile de urgenta?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta: , ,Achizitia adoua autoutilitare pentru echipajul de scafandri si pentru transportul materialelor necesare la interventiile in situatiile de urgenta?
II.1.6) CPV: 34114100-0 - Vehicule de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DACuantumul garantiei de participare este de 2.740 lei (50% pentruIMM-uri- se va completa Formularul nr.15 , ,Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?) sau echivalent leu/alta valuta la cursul BNR care va fi valabil cu 3 zile inainte de data de depunere al ofertelor, precizam ca data limita de depunere a ofertelor este data stabilita de catre autoritatea contractanta prin invitatia de participare. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar in contul: RO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, CUI 4358029. in favoarea Autoritatii Contractante sau b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat-in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 14 ? Scrisoare de garantie bancara.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 1 370 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsaTermenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei.
Garantie de buna executie
Constituirea se face conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent (2, 5% pt IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 92 alin. (1) din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei la care se depun ofertele5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 691 din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Titu Bojin ? presedintele CJT- Dobra Calin Ionel- vicepresedinte CJT- Vasile Marian Constantin- vicepresedinte CJT- Marcel Marcu ? director executiv- Borza Petru ? Sef Serviciul Financiar Contabilitate- Ardelean Ioan ?Danut ? Secretar AL Judetului Timis- Cioroaba Corina -Consilier Juridic- Inspector Sef General de Brigada Benga Mihai ? ISU Banat- Lt. Col Bufu Viorel ? Sef Serviciu Logistic ISU Banat- Of Spec I Lt. Stratulat Ion ? ISU Banat- Daniela Martinov ? inspector principal, responsabil achizitii CJ Timis- Mircea Cepeu ? Sef Serviciu Logistic CJ Timis- Seiman Emil ? Inspector Serv. Logistic CJ TimisNote: (1) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(2) Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(3) In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu exceptia Formularului 4 prezentat doar de lider.(4) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.(5) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de ORC (informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte: obiectul de activitate, codul CAEN, datele de identificare. Documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, caz in care in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original pentru conformitate.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Nota: (1) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 274000 Lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv 2010 ? 4, 2099; 2011 ? 4, 2379; 2012 ? 4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, 2. Prezentarea In copie a bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la datalimita pentru depunerea ofertelor. Insotite de dovada depunerii si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile vor prezenta alte documente emise de autoritati competente, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc., . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legiinr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMMPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani, 2.Experienta, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, in furnizare produse similareOfertantul va prezenta certificate / documente prin care sa confirme furnizarea de produse similare, conf. art. 188, alin.1 lit. a)din OUG 34/2006. Documentele se vor prezenta in original sau copie?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana., 3.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaIn cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii., 4. Certificat de omologare tip emis de RAR ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer