Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de abonamente la publicatii periodice straine


Detaliu pentru invitatia numarul 320658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 320658/22.02.2012
Denumire contract: Achizitiadeabonamente la publicatii periodice straine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, camera 105, tel/fax: +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiadeabonamente la publicatii periodice straine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de abonamente la publicatii periodice straine conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 22211000-2 - Reviste specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare: 4.770 lei2.Perioda de valabilitate ?minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor1.Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4?Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la caseria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie. In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va prezenta achizitorului garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 9- Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant/ tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?In acest sens fiecare participant la oferta, asociat/subcontractant/tert sustinator va prezenta o declaratie ? Formularul 2CLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - RectorProf. univ. dr. ing. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Marcel Dracea ? ProrectorProf. univ. dr. Nicolae Panea ? ProrectorProf. univ. dr. ing. Dumitru Topan ? ProrectorProf. univ. dr. Edmond-Gabriel Olteanu ? ProrectorIng. Ghita Bogdan ? Director General Administrativ EconomicEc. Dr. Demetra Lupu Visanescu ? Sef Serviciu Achizitii PubliceIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaDr.ing. Catalin Rosculete ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Dr. Anca Udrea ? Serviciul ContenciosJurist Laurentiu Ciobanu ? Serviciul ContenciosEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Vlad ? Centrul de Management al Proiectelor Finantate din Fonduri StructuraleIng. Leonard Radoi? Centrul de Management al Proiectelor Finantate din Fonduri StructuraleIng. Crina Marin ? Sef Serviciu Dezvoltare si Evidenta ColectiilorEc. Ionela Stanica - BibliotecarLect. Univ. Dr. Mihai Cosoveanu ? Director al Bibliotecii Universitatii din CraiovaCerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 10 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare formular 2A Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr.3 Certificat de participare cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B.Cerinta nr.4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2CIncadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr.5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos1. Prezentarea formularului 3A si 3B pentru tert sustinator. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copielizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copielizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiA. Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCB. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul, in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani.- Nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale, realizata pe ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009, 2010trebuie sa fie mai mare sau egal cu 450.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produseOfertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii3 ani, din care un contract trebuie sa aiba ca obiect livrarea de produse similare., Cerinta nr. 2Document/proces verbalSe solicita prezentarea cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: +40 251411752, persoana de contact Demetra Lupu Visanescu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer