Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia ,, LUCRARI EXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC LA RETEAUA ENEL ?


Detaliu pentru invitatia numarul 336486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 336486/02.10.2012
Denumire contract: Achizitia , , LUCRARIEXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC LA RETEAUA ENEL ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 224, sector 6, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011056, telefon: +40 214348821, fax: +40 214348821, persoana de contact: Adriana Rosu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa postala: Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia , , LUCRARIEXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC LA RETEAUA ENEL ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: " ACHIZITIE LUCRARIEXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC LA RETEAUA ENEL"
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 43.700 lei.valab: 120 de zile de la data lim de primire a ofertelor Se constit prin vir bancar sau printr-un instr.de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA Daca GP se va constit prin vir bancar(OP) ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana la data deschid ofertelor Plata se va efect in cont CNIN SA IBAN RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la prev alin. 2.1 GP se poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana la data deschid ofertelor sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA In conf cu preved Lg nr. 346/2004 art. 16 alin (2) privind stim infiint si dezv IMM cu modif si compl ult IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp Doc de const a GP tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau oferta sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr de achiz publ in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu val estim a ctr intre 420.001lei si 4.200.000lei inclusiv - 4.200lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001lei;Restit: GP const de ofert.a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data exp per de valab a ofertei In ved restit de catre AC a GP se va compl Form nr.15, in orig semnat si stampilat
Garantie de buna executie
10% din val fara TVA ctr, emisa in term de max 10 zile de la data intrarii in vig a ctr, pt cei care fac dovada de IMM, cuantum GBE este de 5% din val contr.De regula, GBE se constit printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc bcara sau de o soc de asig, care devine anexa la ctr. Preved art. 86 alin. (2)-(4)din HG 925/2006 se aplica in mod coresp.Nota: In cazul IMM se va prez decl pe propria rasp a reprez legal al intrep interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prev in anexa 1 din Legea nr. 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de GP si de GBE. GBE se restituie executantului in conformitate cu cerintele art.92, alin.4)din H.G.925/2006 Model de Scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P.-conform Formularului nr. 2 , in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Valentin Vagaon ? presedinte;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Nicolae Tudor? Director Executiv ;
- Adrian Achim -Sef Departament Logistic;
- Cristina Fedea-Smadu ? Sef ServiciuAdministrativ;
- Consilier juridic;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.- conform Formularului nr. 3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura-conform Formularului nr. 4, in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal. Cerinta nr. 11. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 22.Atestate ANRE tip : - A ? pentru ? Incercari de echipamente si instalatii electrice?- Be ? pentru?Executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV? ;
- C2A ? pentru , ,Executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV...20kV si posturi de transformare cutensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;
- C2B ? pentru , ,Executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV...110kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?;
- E2 ? pentru , ,Executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor?;
-in copie lizibila a atestatelor ANRE, ( valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor ), semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea , ,conform cu originalul ?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document(e) / contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc. prin care sa seconfirme executarealucrarilor.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor lucrari, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., Cerinta nr.2Informatii privind experienta similara- se solicita prezentarea de contract/contracte de lucrari(nu exista un numar de contracte solicitat) in valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimataa prezentei proceduri de achizitie (adica de minimum 2.300.000 lei, exclusivT.V.A.), din care sa rezulte executia de lucrari similare cu cele ale contractului ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie., Cerinta nr. 3.Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehniceDeclaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer