Achizitie publica - Achizitia produsului "Benzina fara plumb" pe baza de carduri
Detaliu pentru invitatia numarul 321985
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321985/19.03.2012
Denumire contract: Achizitiaprodusului "Benzina fara plumb" pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: 0256403030, Fax: 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 0256403035, fax: +40 0256403150, persoana de contact: Registrarura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Victoriei, nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon +40 0256/403030, fax: +40 0256/403150, Biroul Achizitii Produse, Rectorat, et II, cam 208, pers de contact Claudia Micea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiaprodusului "Benzina fara plumb" pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Benzina fara plumb pe baza de cadruri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G.nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.G.U. nr. 34/2006, in cuantum de 3690 lei. Se constituie prin: - virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara, CUI: 4269282(ordin de platase prezinta in original si trebuie sa fie vizat de catre banca/trezorerie emitenta, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la caseria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata conform prevederilor art.278(1) din OUG 34/2006 actualizata.In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus ( 1845, 00 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea fiecarui contractului subsecvent fara TVA; - garantia de buna executie se constituie print-un instrument de garantare emis in condittile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea formularului ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, conformmodelului prezentat in formularele anexate.Certificat de inregistrare fiscala.Completarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata?, conform modelului prezentat in formularele anexate.prezentarea Certificatul de participare cu oferta independenta Copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului emis de Oficiul Registrului Comertului - semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista/ tabel cu statiile de distributie de carburant auto din tara. Ofertantii vor face dovada ca au acoperire la nivel national cu statii de distributie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 15:44