Achizitie publica - ACHIZITIA ,,SERVICII DE DISTRIBUTIE?
Detaliu pentru invitatia numarul 326209
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326209/10.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIA, ,SERVICII DE DISTRIBUTIE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, BucurestiPunct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011056, telefon: +40 214348802, fax: +40 214348810, persoana de contact: Florina Naie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: punctul de lucru situat in bdul Iuliu Maniu , nr. 244D, sector 6 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA, ,SERVICII DE DISTRIBUTIE?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): - Contractul subsecvent 1:01.07.2012 pana la 31.12.2012, cu o valoare estimata de 14.430.30 lei pentru lot nr.1 si 25.602.93 lei pentru lotul nr.2.- Contractul subsecvent 2:01.01.2013 pana la 31.12.2013, cu o valoare estimata de 28.860.60 lei pentru lot nr.1 si 51.205.86 lei pentru lotul nr.2.- Contractul subsecvent 3:01.01.2014 pana la 31.12.2014, cu o valoare estimata de 28.860.60 lei pentru lot nr.1 si 51.205.86 lei pentru lotul nr.2.- Contractul subsecvent 4:01.01.2015 pana la 31.12.2015, cu o valoare estimata de 28.860.60 lei pentru lot nr.1 si 51.205.86 lei pentru lotul nr.2.- Contractul subsecvent 5:01.01.2016 pana la 30.06.2016, cu o valoare estimata de 14.430.30 lei pentru lot nr.1 si 25.602.93 lei pentru lotul nr.2.
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 265.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 1, 9% din valoarea estimata a fiecarui lot, respectiv: LOT1:115442, 40 lei x 1, 9% =2193, 40 lei;LOT2:204.823, 44 lei x 1, 9%= 3891, 65 leiTermen de valabilitate -120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar OP, ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Plata se va efectua in contul CNIN S.A.: cod IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata se va executa neconditionat.Prin exceptie de la prevederile alin. 2.1, GP se poate constitui si prin depunerea la autoritatea contractanta a : a) unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, la casieria autoritatii contractante, situata la punctul de lucru indicat in documentatia de atribuire.Daca CNSC respinnge contestatia ca NEFONDATA, CNIN va retine contestatorului din gar participare urmatoarele sume: a) intre 63000lei si 420000 lei inclusiv-1% din ceea ce depaseste 420001lei;In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, se va completa Formular nr.8, in original, semnat si stampilat.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Model SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA , conform formularului 11
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, emisa in termen de maxim 30 zilelucratoare de la data intrarii in vigoare afiecarui contract.Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011:1) De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.2) In cazul in care garantiaeste redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea? conform cu originalul?.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 3 in original- semnat si stampilat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-in original, semnata si stampilata, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- conform Formularului nr. 4in original- semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Sorin Toader ? presedinte;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru ? Laurentiu Andrei ? membru;
- Dragos George Bogdan ? membru;
- Daniel Povarnaru ? membru.2. Conducere companie- Sorin Toader ? Director General;
- Valentin Vagaon ? Director Executiv Directia economica;
- Carmen Dobre ? Sef Departament Comercial- Corina Daraban? Consilier juridic;
- Ingrid Quirsfeld ? Sef Serviciu Achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pt conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani prezentei proceduri efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui contract avand ca obiect activitati similare celor din prezenta procedura.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestri de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: ?Comisionul procentual din valoarea vanzarilor inregistrate (fara TVA)?se acorda astfel: a) pentru cel mai mic comision ofertat se acorda punctajul maxim alocat;b) pentru alt comision decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (Comisionul cel mai mic /Comisionn ) x 70 Unde: P(n) = punctaj ofertantn = ofertant
spatiul de vanzare in incinta unei cladiri
30
Descriere: Spatiul de vanzare in incinta unei cladiri? se acorda astfel: a) pentru spatiul de vanzare cu suprafata = 46 m2 se acorda punctajul maxim alocat; b) pentru spatiul de vanzare cu suprafata mai mica decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn = (Suprafatan m2 / 46 m2) x 30Unde: P(n) = punctaj ofertantn = ofertant
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul Seap sau la punctul de lucru al autoritatii contractante situat in bdul Iuliu Maniu, nr. 244D, sector 6 , Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:21