Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia a 2 autoturisme pentru parcul auto al Politiei Locale Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 348414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALAARAD
Numar invitatie: 348414/12.06.2013
Denumire contract: Achizitia a 2 autoturisme pentru parcul auto al Politiei Locale Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALAARADCod fiscal: 22584059, Adresa: Str. G-ral. Ion Dragalina, nr. 18, ap.34, Arad, Telefon: +40 357445937, Fax: +40 357445939
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. G-ral. Ion Dragalina, nr. 18, ap.34, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 357445937, fax: +40 357445939, persoana de contact: Monika-Claudia Iluna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. G-ral Ion Dragalina, nr.18, Ap.34, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia a 2 autoturisme pentru parcul auto al Politiei Locale Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are drept scop achizitia a 2 autoturisme necesare parcului auto al Politiei Locale Arad, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, ce face parte integranta din documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 2.258 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la term.limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire(conf.art.86 alin(1) din H.G. 925/2006), prin virament in contul Politiei Locale Arad, deschis la Trez.Mun.Arad nr.RO10TREZ0215006XXX014581, CIF 22584059; prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig, prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data desch.ofertelor.Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de declaratia de incadrare in categ.IMM, vor fi atasate ofertei, la vedere.Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in favoarea Pol.Loc.Arad, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adr.autoritatii in fav.caruia s-a contituit;Sa aiba inscrisa valabilitatea pt care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a soc.emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pt op.ec.care a depus oferta.Acesta trebuie sa prevada ca plata garantieie se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din H.G. 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei, cf.art.278^1 alin(1) din OUG34/2006.In cazul in care garantia va fi depusa in euro, conversia se va face la cursul leu/euro emis de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Ofertantii vor completa si depune declaratia pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 12A-original, prezentat capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se solicita completarea formularului 12B, respectiv 12C, prezentat la sectiunea Formulare. Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie'' conform cu originalul''. Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF privind plata obligatiilor la bugetul de stat general consolidat, certificat depus in original sau copie''conform cu originalul''Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor (la bugetul consolidat) eliberat de ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se solicita completarea pe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante. necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: - Viorica Graur-Director Executiv- Monika Iluna- Sef Birou- presedinte comisie de evaluare- Ionut Bogosel- Sef Birou Buget, Financiar-Contabilitate- Alin Pop-Faur-Sef Birou- membru- Liviu Conta- Consilier juridic- membru- Florian Barna- Sef Serviciu- membru- Adrian Albulescu- Politist local- membru- Valer Marginean- Sef Birou- membru Persoanelor juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC, copie simpla, din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestate ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original, copi legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economica si financiara-Media cifrei de afaceri globala anuala a ofertantului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2010, 2011 si 2012 sa fie deminim 112.903 lei fata TVA .Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv 2010- 4, 2099; 2011-4, 2379; 2012-4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere-Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b)Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, Informatii privind experienta din ultimii 3 ani Declaratie privind lista principaleor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand: furnizare de produse similare, valori, beneficiari, indiferent adac acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatii din gama ISO 90001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. , sediul institutiei sau prin posta ( cheltuielile postale cad in sarcina ofertantului)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer