Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA A UNUI NUMAR DE TREI ECHIPAMENTE DE INCALZIRE CENTRALA COMPLET ECHIPATE SI AUTOMATIZATE


Detaliu pentru invitatia numarul 321394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 321394/07.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIA A UNUI NUMAR DE TREI ECHIPAMENTE DE INCALZIRE CENTRALA COMPLET ECHIPATE SI AUTOMATIZATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-315120, Fax: 0266-371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: CSABA ABRAHAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Muniipiul Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA A UNUI NUMAR DE TREI ECHIPAMENTE DE INCALZIRE CENTRALA COMPLET ECHIPATE SI AUTOMATIZATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA A UNUI NUMAR DE TREI ECHIPAMENTE DE INCALZIRE CENTRALA COMPLET ECHIPATE SI AUTOMATIZATE LA CT TUDOR VLADIMIRESCU I., CT TUDOR VLADIMIRESCU II. SI LACT FRATIEI.Obiectul contractului include achizitionarea, furnizarea, instalarea si montarea echipamentelor.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 8.000, 00 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentIn cazul unei asocieria ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieria ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 anexa nr. 63persoanele cu functii de decizie: primar Raduly Ro;bert Kalman, ordonator principal de crediteviceprimar Szoke Domokos presedintele comisieiEross Tunde consilier juridic, membru comisieSalamon Lilla consilier juridic, membru comisiePal Arpad consilier, membru comisieBalogh Judit contabil, membru comisiei-Certificat de participare: Cerinta obligatorie: Daanexa certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin 314/2010 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului de pe langa instanta competenta in original sau in copie conforma cu originalul, din care sa rezulte expres adresa actuala, domeniul de activitatesi ca activitatea este in legatura cu obiectul prezentei de fisei de date.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc dea prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelorIn cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Intreprinderi mici si mijloci: Se cere prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legi, daca este cazul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri minim 700000 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalinformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, inclusiv Curriculum vitae;3. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru functia de sudori specializati, Informatii privind subcontractantiiAnexa nr.18 ? lista cu subcontractantii si specializarea acestoraOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se solicita acte care atesta indeplinirea urmatoarelor criterii dupa cum urmeaza: Pentru indeplinireaconditiilor de participare la procedura se va depune : -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Pentru indeplinireaconditiilor cu privire la capacitate tehnica si/sau profesionala se va depune-Certificat / ORC, declaratie privind lista furnizarilor de produsein ultimii 3 ani care sa contina cel putin un contract privind furnizarea echipamentelor de incalzire centrala.Se considera contract similar furnizarea echipamentelor de incalzire centrala, in valoare de 500.000, 00 lei;, In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului(pct. 2.1.a). Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(pct. 2.1.b).In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara (pct. 2.2.) si pentru capacitatea tehnica (pct.2.3.) se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. Certificatul ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer