Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA CANULA


Detaliu pentru invitatia numarul 342690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Numar invitatie: 342690/14.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIA CANULA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania - BIROUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA CANULA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CANULE PENTRU ASPIRATIE UTERINA 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 SI 12; detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33141220-8 - Canule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 660 - 427, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4273.2 ron. Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Daca ofertantul se incadreaza in categ. intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt def. prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modif. si compl. ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste sit., ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la OUG nr.27/2006 pentru modif. si complet. Legii 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare).In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ; daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006? O.P. in contul RO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ? Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Dragici Gratiela- presedinte consiliu de administratie, dl. Iorgovan George? membru consiliu de administratie, dna Ungureanu Jeni ? membru consiliu de administratie, dna. dr. Ivan Mirela ? membru consiliu de administratie, dl. prof. dr. Radu Vladareanu - ? membru consiliu de administratie, dl. dr. Puia Lucian Sorin ? membru consiliu de administratie, dna. as. Stan Daniela ? membru consiliu de administratie - Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de AdministrareFiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilorDatele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 ?Declaratie privind cifra deafaceri?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sareiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentruanul respectiv., Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (COPIE semnata de reprezentantul imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate lot ofertat cu titlul gratuit, la data si ora limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani- Completarea formularului C1; Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO9001:2008 sau echivalent- xerocopie semnata si stampilata dereprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer