Achizitie publica - Achizitia Contractului de furnizare echipamente cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului, incluse, necesare implementarii proiectului ?Improvement of the cross-border Wireless internet communication and
Detaliu pentru invitatia numarul 339646
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339646/16.11.2012
Denumire contract: Achizitia Contractului de furnizare echipamente cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului, incluse, necesare implementarii proiectului ?Improvement of the cross-border Wireless internet communication and internet access at the level of Oradea Metropolitan Area and Debrecen City?, cod HURO/1001/012/1.2.2.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA ZONA METROPOLITANA ORADEACod fiscal: 17662975, Adresa: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Telefon: +40 259408821, Fax: +40 259408821
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259408821, fax: +40 259408821, persoana de contact: LETITIA MOTOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259408821, fax: +40 259408821
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare comunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia Contractului de furnizare echipamente cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului, incluse, necesare implementarii proiectului ?Improvement of the cross-border Wireless internet communication and internet access at the level of Oradea Metropolitan Area and Debrecen City?, cod HURO/1001/012/1.2.2.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin acest contract se vor instalapuncte de acces gratuit la internet in mediul rural, prin achizitia de echipamente care vor fi instalatate in comunele dinZona Metropolitana Oradea (Comunele: Bors, Biharia, Cetariu, Paleu, Osorhei, Ineu, Sanmartin, Nojorid, Santandrei, Girisu de Cris, Toboliu).
II.1.6) CPV: 32522000-8 - Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.272 (patrumiidouasutesaptezecisidoi) LeiModul de constituire a garantiei de participarei)Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de o societate deasigurari, in favoarea Autoritatii Contractante ? in original;Documentul de garantare pentru participare la licitatie, in original, se va prezenta in limba romana sau inlimba in care a fost emis, insotit de traducerea in limba romana.ii) Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO 54 INGB 0007 0081 6681 8916, deschis la ING BANK ORADEA ? in original;iii) Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante ? in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cel putin cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 (nouazeci) zile, raportata la termenul-limita de primire a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si ofertantul declarat descalificat.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata) si intentioneaza sa depuna 50% din valoarea totala a garantiei de participare, vor depune obligatoriu documentele prin care care atesta ca sunt intreprinderi mici si mijlocii .Ofertan?ii care solicita returnarea garan?iei de participare inainte de semnarea contractului cu ofertantul ca?tigator vor fi exclu?i de la o posibilare-evaluare a ofertelor, oferta urmand a fi desemnata inacceptabila.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 ind 1, din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 5 % din valoarea Contractului, exclusiv TVA, conform art.89 din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se va constitui conform art.90, alineatul (1) din H.G. nr.925/2006 sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90, alineatul (3) din H.G. nr.925/2006. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct aflat la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formularul 2 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, prin care certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Formularul 5, - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)Prezentare Formular 10 Declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in sensul art 69 indice 1, sunt: Barna Ciprian Gabriel, Ungur Florina Delia, Delorean Iulius, Motoc Letitia, Pete Botond Levente, Pop Cot Mihaela, Boangiu Liana Florentina.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasaobligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare valabile (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.Completarea documentelor de eligibilitate cu cele care nu au fost prezentate la data deschiderii ofertelor este permisa in conformitate cu prevederile art.11 alin.4 din H.G. nr. 925/2006, numai daca ? la data deschiderii ofertelor ?ofertantul depune o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.4 ? Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare) prin care sa se confirme ca acesta indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Fisa de date a achizitiei. Declaratia in cauza va fi insotita de anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor din fisa de date.In cazul in care nici declaratia mentionata nu este depusa, nici documentele specificate la Punctele III.2 nu au fost depuse la data deschiderii ofertelor, acestea nu vor putea fi depuse ulterior, oferta urmand a fi declarata inacceptabila Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, conform Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, emis de catre Oficiile Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea produselor care fac obiectul achizitiei, precum ?i faptul ca ofertantul nu se afla in procedura de lichidare, reorganizare sau faliment ori cu activitatea suspendata.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate, cu valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.De asemenea, persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, in traducere legalizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestatii in ultimii 3 aniSe va completa formularul si lista aferente cu principalele produse furnizate/servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valorile, perioadele de prestare si beneficiarii acestor produse/servicii., Cerinta nr. 2Lista de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit cel putin un contract sau maxim 3 contracte similare de furnizare produse a caror valoare cumulata trebuie sa fie egala sau mai mare de 450.000 lei lei fara T.V.A. si a indeplinit cel putin un contract sau maxim 3 contracte similare de servicii a caror valoare cumulata trebuie sa fie egala sau mai mare de 30.000 lei fara TVA. Perioada de 3 (trei) ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita copii de pe documentele justificative declarate care vor contine informatii privind beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor, precum si de copii de pe procesul/procesele verbale de receptie a produselor/serviciilor.Se accepta si contracte care sa cuprinda ambele componente-furnizare si servicii., Cerinta nr. 3Dovada capacita?ii tehnice ?i profesionaleDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului.Personal tehnic de specialitate1. Ofertantul va asigura personal specializat astfel: a. cel putinun electrician autorizat pentru lucrari de medie tensiune;b. cel putin 3 specialisti informaticieni cu experienta specifica (in domeniu) de minim 3 ani.Se vor prezenta documente prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/ instalare/ instruire., Cerinta nr.4Declaratie de conformitate EC (European conformity) / CE (Conformite Europeenne) emisa de producator - pentru produsele ofertate;Optional declaratia de conformitate EC/CE poate fi inlocuita cu certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, prin care se atesta conformitatea produselor livrate cu specificatiile sau standardele relevante aplicabile si cu normele si recomandarile Uniunii Europene in ceea ce priveste securitatea si interoperabilitatea electrica si electrostatica, securitatea operatorului uman, emisiile sonore sau de radiatii, ergonomia si fiabilitatea;, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Cerinta nr. 6Acord de asociere Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiISO-9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259408821, fax: +40 259408821, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria ? Romania 2007 ? 2013.)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 12:54