Achizitie publica - Achizitia Contractului de prestare a Serviciilor de elaborare a Studiului de Mobilitate si a Planului de Dezvoltare a Transportului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea in cadrul Proiectului HURO/1001/014/1.1.3, "Planning the emergence of a cross-border
Detaliu pentru invitatia numarul 333214
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333214/06.08.2012
Denumire contract: Achizitia Contractului de prestare a Serviciilor de elaborare a Studiului de Mobilitate si a Planului de Dezvoltare a Transportului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea in cadrul Proiectului HURO/1001/014/1.1.3, "Planning the emergence of a cross-border transport system at the level of Oradea and Debrecen urban poles?, Acronim CROSSTRANS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA ZONA METROPOLITANA ORADEACod fiscal: 17662975, Adresa: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Telefon: +40 259408821, Fax: +40 259408821
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259408821, fax: +40 259408821, persoana de contact: LETITIA MOTOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia Contractului de prestare a Serviciilor de elaborare a Studiului de Mobilitate si a Planului de Dezvoltare a Transportului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea in cadrul Proiectului HURO/1001/014/1.1.3, "Planning the emergence of a cross-border transport system at the level of Oradea and Debrecen urban poles?, Acronim CROSSTRANS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea Serviciilor de elaborare a Studiului de Mobilitate si a Planului de Dezvoltare a Transportului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea in cadrul proiectului HURO/1001/014/1.1.3, "Planning the emergence of a cross-border transport system at the level of Oradea and Debrecen urban poles/Planificarea unuis sistem de transport cu impact transfrontalier la nivelul polilor urbani Oradea-Debrecen?, Acronim CROSSTRANS
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 568 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.176 (patrumiiunasutasaptezecisisase) LeiModul de constituire a garantiei de participarei) Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de o societate deasigurari, in favoarea Autoritatii Contractante ? in original;Documentul de garantare pentru participare la licitatie, in original, se va prezenta in limba romana sau inlimba in care a fost emis, insotit de traducerea in limba romana.ii) Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO 54 INGB 0007 0081 6681 8916, deschis la ING BANK ORADEA ? in original;iii) Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante ? in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cel putin cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 150 (unasutacincizeci) zile, raportata la termenul-limita de primire a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si ofertantul declarat descalificat.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata) si intentioneaza sa depuna 50% din valoarea totala a garantiei de participare, vor depune obligatoriu documentele prin care care atesta ca sunt intreprinderi mici si mijlocii .Ofertan?ii care solicita returnarea garan?iei de participare inainte de semnarea contractului cu ofertantul ca?tigator vor fi exclu?i de la o posibilare-evaluare a ofertelor, oferta urmand a fi desemnata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 5 % din valoarea Contractului, exclusiv TVA, conform art.89 din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se va constitui conform art.90, alineatul (1) din H.G. nr.925/2006 sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90, alineatul (3) din H.G. nr.925/2006. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct aflat la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare Formularul 1? Declaratia privind eligibilitatea (inclusiv pentru tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare Formularul 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, literele a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006)3. Prezentare Formularul 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, prin care certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta4. Prezentare Formularul 12 - Declaratia privind neincadrarea in art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006(inclusiv pentru subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul)Prin ?persoane cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante?, in sensul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, se intelege orice persoana angajata pe baza unui contract individual de munca in cadrul A.D.I. Zona Metropolitana Oradea care, la data deschiderii ofertelor, detine o functie de decizie in cadrul Asociatiei cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv orice persoana care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuireaContractului de Serviciide elaborare aStudiului de Mobilitate si a Planului de Dezvoltare a Transportuluila nivelul Zonei Metropolitane Oradea, inclusiv persoanele angajate care aproba bugetul aferent Autoritatii Contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, sunt: Barna Ciprian, Ungur Delia, Boangiu Liana, Pop-Cot Mihaela, Bucur Liviu.5. Prezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.6. Prezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala isi are sediul principal operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.7. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare valabile (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006. 1. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, conform Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, emis de catre Oficiile Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (principal ?i secundare), faptul ca obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei, precum ?i faptul ca ofertantul nu se afla in procedura de lichidare, reorganizare sau faliment ori cu activitatea suspendata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator, valabilitatea certificatuluifiind de 30 zile de la data eliberarii acestuia.2. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.De asemenea, persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Lista de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat cel putin 1 (un) serviciu de elaborare studii a carui valoare sa fi fost de minim 390.000 Lei fara TVA. Perioada de 3 (trei) ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Dovada capacitatii tehnice ?i profesionaleOfertantul va asigura cel putin o persoana de specialitate in fiecare dintre urmatoarele domenii: - Studii de circulatie generala ca studii de fundamentare P.U.G/P.A.T.;
- Studii de organizare/fluidizare a circulatiei rutiere;
- Studii de planificare/optimizare retele de transport in comun de persoane;
- Studii de organizare a circulatiei pietonale si cicliste.a.Declaratie cu privire laefectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereb. Declaratie referitoare la echipa profesionala propusa pentru realizarea contractului de servicii, in care se va preciza relatia juridica dintre ofertant si specialistul din echipa de proiect, CVuri, copii ale diplomelor, alte documentec. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii, daca este cazulLista cu subcontractantii si specializarea acestora, Cerinta nr. 5Acord de asociere - daca este cazul Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Piata Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259408821, fax: +40 259408821, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational de Cooperare transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:59