Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE ULEI FLOAREA SOARELUI PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU


Detaliu pentru invitatia numarul 347315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARULBRAILA
Numar invitatie: 347315/24.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DEULEI FLOAREA SOARELUI PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARULBRAILACod fiscal: RO24913000, Adresa: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Telefon: 0239/619314, Fax: 0239/625990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DEULEI FLOAREA SOARELUI PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE ULEI FLOAREA SOARELUI , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.6) CPV: 15411100-3 - Uleiuri vegetale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 480 - 26, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este valabila 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In situatia extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda , pentru o evaluare unitara la data de 22.04.2013 la care se va face echivalenta leu/alta valuta, la un curs de schimb BNR.Garantia de participare va fi de 1% , adica 264 lei .Garantia de participare se va constitui conf. art. 86. din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Garantia de participare se poate vira in contul RO74TREZ 1515009XXX000272, CUI 4342987 , Trezoreria Braila Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP. In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara , dovada se face prin transmiterea acesteia pana la data limita de depunere aofertelor. Ofertele pentru care nu s-au constituit garantia pentru participare , in cuantumul si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile NOTA : neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor , atrage dupa sine respingerea ofertei ..
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa , calitativa si in perioada cuvenita a contractului subsecvent . Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 3% din pretul total al contractului subsecvent , fara TVA . Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat , daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contactul subsecvent cu notificarea prealabila si/sau punere in intarziere, precizand obligatiile ce nu au fost respectate . Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?2).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3.Persoane cu functii de conducere in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii in cadrul penitenciarului Braila sunt : - cms.Ionescu Dumitru ? director- Huluba Horia ? director adjunct- scms Malinchi Fanica ? director economico-administrativ- scms. Purcaroiu Zoica ? sef serviciu logistic-asp.Toader Jenel? achizitii- a.s a.Bazaru Paul? achizitii- asp. Caraman Nicoleta? responsabil GAZ- cms Mihai Octavian ?Medic veterinarIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?4).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );5).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6). Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 Cerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 .Documentul in original sau copie legalizata va fi prezentat pentru conformitate , de operatorul economic situat pe primul loc inainte de transmiterea rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic?.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer